Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Meg:

 

1.Nirvana

2.The Shins

3.Jokke & Valentinerne

4.Elliott Smith

5.Queen

y:

n: nirvana, shins, jokke og valentinerne, elliott smith, queen

 

ditt menneskeverd: 2.2

Ok, mitt menneskeverd er 2.2 på tross av at du ikke liker noen av banda/artistene jeg har listet opp?

Hva bygger du din "erfaring" på? Bare generell "kunnskap" som har "vokst" ettersom du har puttet ei ny skive i spillern, eller KAN du faktisk litt musikk, både teorietisk og praktisk? For det er virkelig en stor forskjell, og jeg kan faktisk endel om musikk både sånn "amatøraktig" og på en noe mer initiativrik måte.

 

Derfor foreslår jeg at du lager en tilsvarende liste som meg så jeg kan vurdere deg, Immanuel_Kant? ;)

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Meg:

 

1.Nirvana

2.The Shins

3.Jokke & Valentinerne

4.Elliott Smith

5.Queen

y:

n: nirvana, shins, jokke og valentinerne, elliott smith, queen

 

ditt menneskeverd: 2.2

Ok, mitt menneskeverd er 2.2 på tross av at du ikke liker noen av banda/artistene jeg har listet opp?

Hva bygger du din "erfaring" på? Bare generell "kunnskap" som har "vokst" ettersom du har puttet ei ny skive i spillern, eller KAN du faktisk litt musikk, både teorietisk og praktisk? For det er virkelig en stor forskjell, og jeg kan faktisk endel om musikk både sånn "amatøraktig" og på en noe mer initiativrik måte.

 

Derfor foreslår jeg at du lager en tilsvarende liste som meg så jeg kan vurdere deg, Immanuel_Kant? ;)

2.2 er jo et lavt menneskeverd, så det gir jo mening?

 

jeg kan alt om ingenting

 

Camel

Fleetwood Mac

Amy Diamond

Lordi

Rage

 

Nå er jeg spent! o:

y:

n: fleetwood mac, amy diamond, lordi (tull?)

 

ditt menneskeverd: 2.0

Lenke til kommentar
Meg:

 

1.Nirvana

2.The Shins

3.Jokke & Valentinerne

4.Elliott Smith

5.Queen

y:

n: nirvana, shins, jokke og valentinerne, elliott smith, queen

 

ditt menneskeverd: 2.2

Ok, mitt menneskeverd er 2.2 på tross av at du ikke liker noen av banda/artistene jeg har listet opp?

Hva bygger du din "erfaring" på? Bare generell "kunnskap" som har "vokst" ettersom du har puttet ei ny skive i spillern, eller KAN du faktisk litt musikk, både teorietisk og praktisk? For det er virkelig en stor forskjell, og jeg kan faktisk endel om musikk både sånn "amatøraktig" og på en noe mer initiativrik måte.

 

Derfor foreslår jeg at du lager en tilsvarende liste som meg så jeg kan vurdere deg, Immanuel_Kant? ;)

Er ikke noe vits i å prøve en gang.. Han liker noen band, og noen band liker han ikke, sånn som oss alle andre.. Og deretter sier han hvilke band han liker og ikke liker, eller hvilke band som er "verdt å høre på" eller ikke. Dette er det åpenbart en fasit på, som dessverre har gått oss alle hus forbi..

 

Vel, litt usikker hva du mener her.. Immanuel Kant var en tysk profet så vidt jeg husker, men du er da bare en som bruker navnet hans som brukernavn på et forum?

dette medfører ikke riktighet

Vel, det er to deler av min post,

1. Immanuel Kant VAR en tysk profet.

2. DU bruker navnet hans som bruker navn..

 

Vel, begge to er riktige, hva er det som "ikke medfører riktighet" her da?

1. dette medfører ikke riktighet. jeg er ingen profet

2. jeg er Immanuel Kant

Legg fra deg jointen og kom tilbake når du har landet, a? :)

Lenke til kommentar
Ok, du var ein professor i logikk og metafysikk ved universitetet i Königsberg i 1770 som døydde i 1804, og no har du stått opp frå dei døde og er komen for å dømme menneskeverdet til personar ut ifrå dei 5 banda/artistane den personen likar best? :p

 

Hehe, vel, dream on boy.

du får tro hva du vil. gud kjenner sannheten.

Endret av Immanuel_Kant
Lenke til kommentar
Ok, du var ein professor i logikk og metafysikk ved universitetet i Königsberg i 1770 som døydde i 1804, og no har du stått opp frå dei døde og er komen for å dømme menneskeverdet til personar ut ifrå dei 5 banda/artistane den personen likar best? :p

 

Hehe, vel, dream on boy.

du får tro hva du vil. gud vet sannheten.

 

Men det veit ikkje du sjølv?

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Tydlig at folk ikke hørte meg første gangen:

 

SuccessfulTrollisSuccessful.jpg

 

Kva meiner du med det?

 

Ok, du var ein professor i logikk og metafysikk ved universitetet i Königsberg i 1770 som døydde i 1804, og no har du stått opp frå dei døde og er komen for å dømme menneskeverdet til personar ut ifrå dei 5 banda/artistane den personen likar best? :p

 

Hehe, vel, dream on boy.

du får tro hva du vil. gud vet sannheten.

 

Men det veit ikkje du sjølv?

jeg kjenner også sannheten

 

gud kjenner sannheten

 

to sider av samme sak

Lenke til kommentar

Prøver så godt jeg kan å holde meg unna personangrep her nå..

 

Er det virkelig til forumets beste at det at det kommer en sopp gåendes og poster 200 innlegg på en dag, og at samtlig 200 bare er tull og idioti som forpester hele stedet her?

 

Edit:

Jeg er imponert over hvor lang tid det tok før noen vattnisser tok spøken personlig.

Driter i om dette er en spøk eller ikke, da gir jeg dere underholdning for alle penga her nå :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

alt jeg krever er deres underkastelse

 

intet mer, intet mindre

 

sammen skal vi finne gud, sammen skal vi finne frelsen

 

du, meg og evigheten. tør du?

 

Prøver så godt jeg kan å holde meg unna personangrep her nå..

 

Er det virkelig til forumets beste at det at det komemr en sopp gåendes og poster 200 innlegg på en dag, og at samtlig 200 bare er tull og idioti som forpester hele stedet her?

personangrep skaper bare uenighet og krangling

 

uenighet og krangling er fullstendig unødvendig her, det er bare å følge mitt ord

 

du gjør smart i å ikke avvise min kjærlighet

Lenke til kommentar
Prøver så godt jeg kan å holde meg unna personangrep her nå..

 

Er det virkelig til forumets beste at det at det kommer en sopp gåendes og poster 200 innlegg på en dag, og at samtlig 200 bare er tull og idioti som forpester hele stedet her?

Skulle du ikke like tråden unngår du å poste her da, skjønner du.

Lenke til kommentar

Ser deg i bibelen.. Måtte gud være med deg..

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and goodwill shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

 

kan si masse dritt jeg og skjønner du :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...