Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Vel, post en genuin liste da, så skal vi se? som sagt, ønsker ikke å gi en fasit her "Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge): Metallica Beatles Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Guns N' Roses y: beat, zep n: metallica, lynyrd skynyrd (rofl), guns n' roses ditt menneskeverd: 3.3 Rofl? Hva faen? Du som er så proff på ditt og datt og alt mulig må da legge fra deg slike utrykk? Og "menneskeverd" er det vel ikke du som bestemmer utifra musikksmak.. Setter en femmer på at du ikke er har hørt det beste av halvparten av artistene som blir nevnt her. Take a hike. Haha, du må ikkje ta han seriøst, dette er jo berre bullshit. dette medfører ikke riktighet her bedrives der eksakt vitenskab Endret 10. juli 2008 av Immanuel_Kant Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "dette medfører ikke riktighet" bla bla bla! er du frå 1500-talet eller? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 U2 Rolling stones Led Zeppelin The Beatles Bon Jovi Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "dette medfører ikke riktighet" bla bla bla! er du frå 1500-talet eller? 1724 U2Rolling stones Led Zeppelin The Beatles Bon Jovi y: zep, stones, beatles n: u2, bon jovi ditt menneskeverd: 5.0 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vel, post en genuin liste da, så skal vi se? som sagt, ønsker ikke å gi en fasit her "Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge): Metallica Beatles Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Guns N' Roses y: beat, zep n: metallica, lynyrd skynyrd (rofl), guns n' roses ditt menneskeverd: 3.3 Rofl? Hva faen? Du som er så proff på ditt og datt og alt mulig må da legge fra deg slike utrykk? Og "menneskeverd" er det vel ikke du som bestemmer utifra musikksmak.. Setter en femmer på at du ikke er har hørt det beste av halvparten av artistene som blir nevnt her. Take a hike. Haha, du må ikkje ta han seriøst, dette er jo berre bullshit. dette medfører ikke riktighet her bedrives der eksakt vitenskab Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 The Clash The Adolescents Jimmy Eat World The Mighty Mighty Bosstones Death Cab for Cutie Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. dette var en god post haakon The ClashThe Adolescents Jimmy Eat World The Mighty Mighty Bosstones Death Cab for Cutie y: n: clash, jimmy eat shit, might bosstones, death cab for cutie ditt menneskeverd: 1.3 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 dette medfører ikke riktighet her bedrives der eksakt vitenskab Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. Hehe, riktig! Vis oss di genuine liste vitenskabsherre frå det syttande århundre! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, om ikke annet gir lesning i denne tråden mye latter. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. dette var en god post haakon Synes det selv og i grunn.. Traff virkelig blink med den, eller hva? Edit: Ja, om ikke annet gir lesning i denne tråden mye latter. Jepp, bedre tråd finner du ikke.. :!: Endret 10. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 dette medfører ikke riktighet her bedrives der eksakt vitenskab Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. Hehe, riktig! Vis oss di genuine liste vitenskabsherre frå det syttande århundre! kjenner du virkelig ikke til meg? Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. dette var en god post haakon Synes det selv og i grunn.. Traff virkelig blink med den, eller hva? ok, nå ødela du den og dermed alt potensielt menneskeverd Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Vitenskap fra dine unge dager din tyske matematiker? Har du reist fram i tid for å teste ut musikken nå til dags sammenlignet med 1700 tallet? For min del så virker dette veldig ulogisk, skal du ha folk med på dette så bør du fortelle litt mer om "emnet" ditt. Endret 10. juli 2008 av Narrie Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 dette medfører ikke riktighet her bedrives der eksakt vitenskab Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. Hehe, riktig! Vis oss di genuine liste vitenskabsherre frå det syttande århundre! kjenner du virkelig ikke til meg? Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. dette var en god post haakon Synes det selv og i grunn.. Traff virkelig blink med den, eller hva? ok, nå ødela du den og dermed alt potensielt menneskeverd Vel, litt usikker hva du mener her.. Immanuel Kant var en tysk profet så vidt jeg husker, men du er da bare en som bruker navnet hans som brukernavn på et forum? Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Meshuggah Tool Opeth Alice in Chains Sting & The Police Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vel, litt usikker hva du mener her.. Immanuel Kant var en tysk profet så vidt jeg husker, men du er da bare en som bruker navnet hans som brukernavn på et forum? dette medfører ikke riktighet Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 dette medfører ikke riktighet her bedrives der eksakt vitenskab Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. Hehe, riktig! Vis oss di genuine liste vitenskabsherre frå det syttande århundre! kjenner du virkelig ikke til meg? Vel, om de er så venlig og poster din egen liste, så skal vi se hva videnskaben måde dra opp af sin lomme. dette var en god post haakon Synes det selv og i grunn.. Traff virkelig blink med den, eller hva? ok, nå ødela du den og dermed alt potensielt menneskeverd Haha, dette tar virkelig kaka.. Er det mulig? Si at noen ikke har verdi som et menneske fordi du ikke mener det, basert på absolutt null og ingenting? Bravo, *klapper*.. Kudos for den Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 - Jimi Hendrix - Led Zeppelin - Beatles - Rolling stones - Doors Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 MeshuggahTool Opeth Alice in Chains Sting & The Police y: n: alt ditt menneskeverd: 1.7 - Jimi Hendrix- Led Zeppelin - Beatles - Rolling stones - Doors y: hendrix (brukbar), zep, beatles, stones n: doors ditt menneskeverd: 6.0 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Vel, litt usikker hva du mener her.. Immanuel Kant var en tysk profet så vidt jeg husker, men du er da bare en som bruker navnet hans som brukernavn på et forum? dette medfører ikke riktighet Vel, det er to deler av min post, 1. Immanuel Kant VAR en tysk profet. 2. Du bruker navnet hans som bruker navn.. Vel, begge to er riktige, hva er det som "ikke medfører riktighet" her da? Endret 10. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Vel, litt usikker hva du mener her.. Immanuel Kant var en tysk profet så vidt jeg husker, men du er da bare en som bruker navnet hans som brukernavn på et forum? dette medfører ikke riktighet Vel, det er to deler av min post, 1. Immanuel Kant VAR en tysk profet. 2. DU bruker navnet hans som bruker navn.. Vel, begge to er riktige, hva er det som "ikke medfører riktighet" her da? 1. dette medfører ikke riktighet. jeg er ingen profet 2. jeg er Immanuel Kant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg