Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer sikkert det, men eg meiner no framleis at musikk er individuelt og at ein ikkje kan seia at musikk er bra eller dårleg sånn generelt sett. At musikken er populær og ikkje populær derimot går fint!

kun mennesker med lite overbevisende musikksmak forsøker å overbevise seg selv om denne floskelen

Ditt syn på musikk virkar heilt absurd, og eg ventar framleis på di liste.

zz top

striborg

alexander marcus

brokencyde

keiji haino

Og hvor høyt scorer det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

zz top

striborg

alexander marcus

brokencyde

keiji haino

y: zz top

n: resten er drit

ditt menneskeverd: 2.5

Lenke til kommentar

zz top

striborg

alexander marcus

brokencyde

keiji haino

Må innrømma at eg berre har høyrd om Zz Top.

Men stå på vidare, og så håpar eg for Gud's skuld at ingen tek denne tråden seriøst :p

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Stemmer sikkert det, men eg meiner no framleis at musikk er individuelt og at ein ikkje kan seia at musikk er bra eller dårleg sånn generelt sett. At musikken er populær og ikkje populær derimot går fint!

Klart det finnes et band som er verdens beste. Det er bare ingen som vet med sikkerhet hvilket -- bortsett fra Immanuel_Kant da.

Lenke til kommentar
"Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD

Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge):

Metallica

Beatles

Led Zeppelin

Lynyrd Skynyrd

Guns N' Roses

y: beat, zep

n: metallica, lynyrd skynyrd (rofl), guns n' roses

ditt menneskeverd: 3.3

Rofl? Hva faen? Du som er så proff på ditt og datt og alt mulig må da legge fra deg slike utrykk? Og "menneskeverd" er det vel ikke du som bestemmer utifra musikksmak.. Setter en femmer på at du ikke er har hørt det beste av halvparten av artistene som blir nevnt her. Take a hike.

Lenke til kommentar

Metallica

Beatles

Led Zeppelin

Lynyrd Skynyrd

Guns N' Roses

Rofl? Hva faen? Du som er så proff på ditt og datt og alt mulig må da legge fra deg slike utrykk? Og "menneskeverd" er det vel ikke du som bestemmer utifra musikksmak.. Setter en femmer på at du ikke er har hørt det beste av halvparten av artistene som blir nevnt her. Take a hike.

take it easy. det er jo bare gøy:)

Lenke til kommentar

Klart det finnes et band som er verdens beste. Det er bare ingen som vet med sikkerhet hvilket -- bortsett fra Immanuel_Kant da.

Då må du konkretisera det, til dømes innan kva sjanger er bandet best? Musikarar kan kanskje vera ekspertar innan eit felt, men ein kan ikkje koma med slike generelle utsagn som "verdas beste band" og "verdas beste musikar". Musikk er så mangt ;)

Lenke til kommentar

Metallica

Beatles

Led Zeppelin

Lynyrd Skynyrd

Guns N' Roses

Haha, du må ikkje ta han seriøst, dette er jo berre bullshit.

Lenke til kommentar

Vel, post en genuin liste da, så skal vi se? :)

Edit:

Metallica

Beatles

Led Zeppelin

Lynyrd Skynyrd

Guns N' Roses

Haha, du må ikkje ta han seriøst, dette er jo berre bullshit.

Det er jeg klar over.. Blir bare provosert av slike typer, jeg :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...