d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge): Metallica Beatles Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Guns N' Roses Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Stemmer sikkert det, men eg meiner no framleis at musikk er individuelt og at ein ikkje kan seia at musikk er bra eller dårleg sånn generelt sett. At musikken er populær og ikkje populær derimot går fint! kun mennesker med lite overbevisende musikksmak forsøker å overbevise seg selv om denne floskelen Ditt syn på musikk virkar heilt absurd, og eg ventar framleis på di liste. zz top striborg alexander marcus brokencyde keiji haino Og hvor høyt scorer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ditt syn på musikk virkar heilt absurd, og eg ventar framleis på di liste. zz top striborg alexander marcus brokencyde keiji haino y: zz top n: resten er drit ditt menneskeverd: 2.5 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ditt syn på musikk virkar heilt absurd, og eg ventar framleis på di liste. zz top striborg alexander marcus brokencyde keiji haino Må innrømma at eg berre har høyrd om Zz Top. Men stå på vidare, og så håpar eg for Gud's skuld at ingen tek denne tråden seriøst Endret 10. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge): Metallica Beatles Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Guns N' Roses y: beat, zep n: metallica, lynyrd skynyrd (rofl), guns n' roses ditt menneskeverd: 3.3 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Stemmer sikkert det, men eg meiner no framleis at musikk er individuelt og at ein ikkje kan seia at musikk er bra eller dårleg sånn generelt sett. At musikken er populær og ikkje populær derimot går fint! Klart det finnes et band som er verdens beste. Det er bare ingen som vet med sikkerhet hvilket -- bortsett fra Immanuel_Kant da. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Beatles Sikth Polysics Bobby McFerrin Tool Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kanskje lettere å ta OP på alvor dersom han rensker opp norsken sin! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge): Metallica Beatles Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Guns N' Roses y: beat, zep n: metallica, lynyrd skynyrd (rofl), guns n' roses ditt menneskeverd: 3.3 Rofl? Hva faen? Du som er så proff på ditt og datt og alt mulig må da legge fra deg slike utrykk? Og "menneskeverd" er det vel ikke du som bestemmer utifra musikksmak.. Setter en femmer på at du ikke er har hørt det beste av halvparten av artistene som blir nevnt her. Take a hike. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nå vel prøves, selv om det blir en rar liste :o - Trang Fødsel - Chris Daughtry - Hellbillies - Soilwork - KoRn Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge): Metallica Beatles Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Guns N' Roses y: beat, zep n: metallica, lynyrd skynyrd (rofl), guns n' roses ditt menneskeverd: 3.3 Rofl? Hva faen? Du som er så proff på ditt og datt og alt mulig må da legge fra deg slike utrykk? Og "menneskeverd" er det vel ikke du som bestemmer utifra musikksmak.. Setter en femmer på at du ikke er har hørt det beste av halvparten av artistene som blir nevnt her. Take a hike. take it easy. det er jo bare gøy:) Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 BeatlesSikth Polysics Bobby McFerrin Tool y: beatles n: polysics (tidenes mest irriterende drittmusikk?), tool ditt menneskeverd: 4.3 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Stemmer sikkert det, men eg meiner no framleis at musikk er individuelt og at ein ikkje kan seia at musikk er bra eller dårleg sånn generelt sett. At musikken er populær og ikkje populær derimot går fint! Klart det finnes et band som er verdens beste. Det er bare ingen som vet med sikkerhet hvilket -- bortsett fra Immanuel_Kant da. Då må du konkretisera det, til dømes innan kva sjanger er bandet best? Musikarar kan kanskje vera ekspertar innan eit felt, men ein kan ikkje koma med slike generelle utsagn som "verdas beste band" og "verdas beste musikar". Musikk er så mangt Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Kanskje lettere å ta OP på alvor dersom han rensker opp norsken sin! beklager, men hva står OP for Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) zz topstriborg alexander marcus brokencyde keiji haino y: Litt ZZ Top, et par gode plater der. n: Resten. din menneskeverd, basert på fem artister du liker (som jeg utrolig nok skal rangere deg etter): 1.7 Endret 10. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Nå vel prøves, selv om det blir en rar liste :o - Trang Fødsel - Chris Daughtry - Hellbillies - Soilwork - KoRn y: n: trang fødsel (ahahaha), hellbillies, korn ditt menneskeverd: 1.4 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 "Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge): Metallica Beatles Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Guns N' Roses y: beat, zep n: metallica, lynyrd skynyrd (rofl), guns n' roses ditt menneskeverd: 3.3 Rofl? Hva faen? Du som er så proff på ditt og datt og alt mulig må da legge fra deg slike utrykk? Og "menneskeverd" er det vel ikke du som bestemmer utifra musikksmak.. Setter en femmer på at du ikke er har hørt det beste av halvparten av artistene som blir nevnt her. Take a hike. Haha, du må ikkje ta han seriøst, dette er jo berre bullshit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jaja bare skrev ned 5 random Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 jeg tror at enhver som har kjennskap til "bandet" brokencyde forstår at listen jeg postet ikke var genuin Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Vel, post en genuin liste da, så skal vi se? Edit: "Metallica hadde et halvbra debutalbum".. Joda, de har nok mer enn det xD Uansett, her er mine (ikke i rekkefølge): Metallica Beatles Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd Guns N' Roses y: beat, zep n: metallica, lynyrd skynyrd (rofl), guns n' roses ditt menneskeverd: 3.3 Rofl? Hva faen? Du som er så proff på ditt og datt og alt mulig må da legge fra deg slike utrykk? Og "menneskeverd" er det vel ikke du som bestemmer utifra musikksmak.. Setter en femmer på at du ikke er har hørt det beste av halvparten av artistene som blir nevnt her. Take a hike. Haha, du må ikkje ta han seriøst, dette er jo berre bullshit. Det er jeg klar over.. Blir bare provosert av slike typer, jeg Endret 10. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg