Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg må väre mest verdt av alle med denne uber listen: Han hater Pink Floyd og Radiohead hater ingen av de. pink floyd er meh, radiohead er ok Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Whaaaat 0.3 Menneskeverd? 0_o Lenke til kommentar
M-J Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 hmm 5 stk altså.. Immortal technique Looptroop Mac dre Taktløs må vel nesten putte: Promoe på en plass også selvom han er del av Looptroop. Men kos deg vurder meg selvom du sikkert ikke har hørt om noen av de Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Whaaaat 0.3 Menneskeverd? 0_o Slapp av, dere har bare forskjellig musikksmak. Og det er ikke verdens undergang når det er snakk om en ZZ Top-fan. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Nigga what, house eh? Nigga whaaaat? Og Tiesto fikset trance-sjangeren. Denne tråden sugde. Skaff deg litt andre sjangere da, gjøk. Endret 10. juli 2008 av chokke Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Alexisonfire Flogging Molly Coheed & Cambria In Flames Thrice Lenke til kommentar
erirlar Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tom Waits New Order Nick Cave and The Bad Seeds Sonic Youth Television Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg må väre mest verdt av alle med denne uber listen: Han hater Pink Floyd og Radiohead hater ingen av de. pink floyd er meh, radiohead er ok meh? Hva skal det bety? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tom WaitsNew Order Nick Cave and The Bad Seeds Sonic Youth Television Ifølge meg har du en menneskeverdi på ca. 8 utifra den listen. New Order sux, tho. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 *prøve* Opeth Tool Seigmen Cake Led Zeppelin Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Alle metalheads her er greit fucked her ser det ut som Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) I ingen spesiell rekkefølge; - The Who - Lionel Richie & The Commodores - Alter Bridge - Dire Straits - Stereophonics eller Samiam (usikker) Faen meg vanskelig å velge 5, hadde minst 5 til som jeg ville ha med, men men... Endret 10. juli 2008 av OsLoFrEaK Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Kyuss Nick Drake The Beatles Queens of the Stone Age Porcupine Tree Endret 10. juli 2008 av Tiidus Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hehe, for en direkte trivelig tråd ^^ 1. Mew 2. Patrick Wolf 3. Beirut 4. Nick Cave & The Bad Seeds 5. Sonic Youth (i stedet for The Mojomatics; jeg kan ikke forvente at folk har hørt alt) Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Meg: 1.Nirvana 2.The Shins 3.Jokke & Valentinerne 4.Elliott Smith 5.Queen Lenke til kommentar
espen1234567 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Morsom tråd^^ eg slenger ut listen min eg og Led Zeppelin Neil young Rolling Stones Metallica Axel Rudi Pell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Scar Symmetry Opeth Demon Hunter Dark Tranquillity August Burns Red Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hehe må bare bli med på dette her Rush Status Quo Saxon Ted Nugent The Four Horsemen Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Alle metalheads her er greit fucked her ser det ut som på ingen måte. burde være mulig å oppnå godt over 9 her selv med kun fem metalband hmm 5 stk altså.. Immortal technique Looptroop Mac dre Taktløs må vel nesten putte: Promoe på en plass også selvom han er del av Looptroop. Men kos deg vurder meg selvom du sikkert ikke har hørt om noen av de beklager, har ikke kjennskap til noen av disse AlexisonfireFlogging Molly Coheed & Cambria In Flames Thrice y: n: in flames, coheed & cambria, alexisonfire, flogging molly ditt menneskeverd: 3.5 Tom WaitsNew Order Nick Cave and The Bad Seeds Sonic Youth Television y: waits, cave, sy, television (har dog falt i kurs siden tenårene) n: new order (par 6.0 album, men definitivt ikke verdig en plass på en topp 5-liste) ditt menneskeverd: 7.5 *prøve*Opeth Tool Seigmen Cake Led Zeppelin y: zep n: opeth, tool, cake, seigmen ditt menneskeverd: 2.9 I ingen spesiell rekkefølge;- The Who - Lionel Richie & The Commodores - Alter Bridge - Dire Straits - Stereophonics eller Samiam (usikker) Faen meg vanskelig å velge 5, hadde minst 5 til som jeg ville ha med, men men... y: the who n: lionel richie, dire straits (roff), stereophonics ditt menneskeverd: 4.0 KyussNick Drake The Beatles Queens of the Stone Age Porcupine Tree y: beatles n: kyuss (litt meh), drake (litt meh), qotsa, porcupine tree ditt menneskeverd: 4.8 Hehe, for en direkte trivelig tråd ^^ 1. Mew 2. Patrick Wolf 3. Beirut 4. Nick Cave & The Bad Seeds 5. Sonic Youth (i stedet for The Mojomatics; jeg kan ikke forvente at folk har hørt alt) y: cave, sy n: mew (noe av det verre ever?) ditt menneskeverd: 5.1 Meg: 1.Nirvana 2.The Shins 3.Jokke & Valentinerne 4.Elliott Smith 5.Queen y: n: nirvana, shins, jokke og valentinerne, elliott smith, queen ditt menneskeverd: 2.2 Morsom tråd^^ eg slenger ut listen min eg og Led Zeppelin Neil young Rolling Stones Metallica Axel Rudi Pell y: zep, young, stones n: metallica ditt menneskeverd: 5.7 Scar SymmetryOpeth Demon Hunter Dark Tranquillity August Burns Red beklager, har kun kjennskap til opeth. tyder på at de fire andre er av laber kvalitet, men vil ikke vurdere ditt menneskeverd. Hehe må bare bli med på dette her Rush Status Quo Saxon Ted Nugent The Four Horsemen y: n: rush, status quo (joke?), nugent ditt menneskeverd: 2.9 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Interessant... 1) Muse 2) Kamelot 3) The Cure 4) Dream Theater 5) Firewind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg