€uropa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Nå er snart to år gått siden jeg postet i denne tråden. Siden den gang har jeg bare vært i ett nytt fylke: Vestfold. Lenke til kommentar
793 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vestfold - Hjemsted Oslo - Familie, konserter, telttur, museer. Buskerud - Gjennomreise, skianlegg Telemark - Gjennomreise Østfold - Gjennomreise til Svinesund Akershus - Gjennomreise Hordaland - Besøkt fraflytta venner i Bergen Aust-Agder - Gjennomreise Vest-Agder - Dyreparken i Kristiansand Oppland - Lillehammer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Alle. Har sett nok av Norge, egentlig. Lenke til kommentar
793 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Alle. Har sett nok av Norge, egentlig. Yndlingsfylke? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Natur: Møre og Romsdal, Nordland og Finnmark. By: Oslo Hjem: Buskerud Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Akershus - har gått til behandling i Ski. Aust - Agder - Hove festivalen! Buskerud - gjennomreise. Hedmark - gjennomreise. Hordaland - tegneserie festivalen i Bergen. Møre og Romsdal - her bor jeg. Nord - Trøndelag - familie. Oppland - litt forskjellig. Oslo - det meste. Rogaland - Stavanger. Sogn og Fjordane - skulle se på hund. Sør - Trøndelag - litt forskjellig. Telemark - bø i sommarland! Vest - Agder - Dyreparken i Kr.Sand. Vestfold - tur til Tønsberg. Østfold - Spydeberg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Østfold Akershus Oslo Buskerud Telemark Rogaland Aust-Agder Vest-Agder Vestfold Nord-Trøndelag Sør-Trøndelag Hedmark Oppland Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Har vært i alle. Det fineste fylket er nok Sogn og Fjordane. Lenke til kommentar
eflatjan Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Alle unntatt Nord-Trøndelag og Møre og Romsdal. (Har riktignok tatt en kopp kaffe på Vigra...) Endret 13. januar 2013 av eflatjan Lenke til kommentar
Stabaek_fan Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Akershus, er herifra og bor her. Bodd der hele livet mitt. Oslo Der er jeg svært ofte, siden jeg bor i nabokommunen. Østfold. Har jeg vært mye, far min er derifra. Og har og gått på Folkehøyskole der. Hedemark. Har familie her så her har jeg vært mange mange ganger. Oppland. Kjørt gjennom mange ganger, vært på noen leire og vært på Lillehammer/Hafjell en uke. Buskerud. Mye dagsturer til områdene nær Oslo. Samt en del vinterferie i Geilo området. Vestfold. mange dagsturer men og overnattet i Sandefjord, Tønsberg og Tjøme Telemark. Kjørt igjennom mange ganger, ikke så mye overnatting men har overnattet i Skiken, Vrådal, Dalen og Rjukan. Aust Agder. Kjørt mye igjennom men kun 2 overnattinger i Arendal og en i Grimstad. Vest Agder. Har jeg vært mye Rogaland. Har vært her noen ganger. Hordaland. Her har jeg familie flere steder og vært mye, også på ferie. Sogn og Fjordane. Ikke så mange netter men noen er det blitt. Møre og Romsdal. Mange ganger på besøk hos venner. Sør Trøndelag. Har familie her så er blitt noen ganger ja Nord Trøndelag. Kun 1 overnatting men kjørt gjennom heler/deler av fylket noen ganger. Nordland. En god del på ferie, både med Hurtigruten. Tog, Bil E6 til Bodø og Kystriskveien ned igjen med mere. Troms. Egentlig kun vært i Tromsø. Finnmark. Har vært i Hammerfest, Honningsvåt, Nordkapp, Kirkenes, Vardø, Alta og Kautokeino. Har vært i alle 19 fylker. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Akershus - Bodde der i 18 år Aust-Agder - Hyttetur Grimstad Østfold - Kjørt gjennom uttalige ganger, vært i bryllup, sett fotballkamper Oslo - Alt mulig Hedmark - Kurs, byen Oppland - Bor her, hytte her Buskerud - Kjører ofte gjennom, hytte her Vestfold - Hyttetur Sandefjord, byen Tønsberg Telemark - Fotballkamp Skien Sør-Trøndelag - Besøkt folk i Trondheim, sett fotballkamp Vest-Agder - Hyttetur og fotballkamp That makes 11 og tilfreds med det. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Akershus- Overnattet/besøkt slektninger Aust Agder- Overnattet/besøkt slektninger/jobbrelaterte besøk Buskerud- Kjørt gjennom Hedmark- Kjørt gjennom Hordaland- Overnattet/besøkt slektninger Oslo- Overnattet/besøkt slektninger Oppland- Overnattet Rogaland- Overnattet/besøkt venner/jobbrelaterte besøk Telemark- Skoleturer med overnatting. Trøndelag- Bor her Vestfold- Kjørt gjennom Vest Agder- Hjemfylke Østfold- Overnattet så 13 fylker (var 14 i 2017 (Nord-Trøndelag) ) Endret 22. februar 2018 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Østfold AkershusOsloHedmarkOpplandBuskerud VestfoldTelemarkAust-AgderHordaland Møre og Romsdal Trøndelag 12 av 18 fylker. Reiser gjennom Sogn og Fjordane regner jeg ikke med. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Har vært i samtlige norske fylker, og kan (kunne) postnumrene til de fleste byene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå