Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Telemark - Bor der Vestfold - Kjører gjennom stadig vekk Buskerud - Familie Aust-Agder - Stikker dit når jeg kjeder meg Vest-Agder - Ferie for mange år siden Oslo - Stikker dit når jeg kjeder meg eller er for full Akershus - Når jeg kjeder meg i Oslo Hordaland - Ferie for mange år siden Østfold - Rudskogen og Sverigeturer 9/19. Skuffans! Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Er nok ikke så imponerendes mi liste heller: Østfold - Litt usikker, men tror ikke jeg har vært der Akershus - Kjørt gjennom Oslo - Har vært et par ganger i forbindelse med ferier Hedmark - Tror jeg har vært her, men er lenge siden Oppland - Vært litt rundt i Lillehammer, og campa i Øyer kommune Buskerud - Campa i Gol Vestfold - Har slekt i Sandefjord, vært der noen ganger. Vært litt rundt ellest i Vestfold også Telemark - Feriert i Bø, Kragerø, Porsgrunn, Skien. Har slekt i Siljan og Aust-Agder - Feriert i Arendal og Grimstad Vest-Agder - Vært mye i Arendal, Sirdal, Kristiansand og Flekkefjord. Har og kjørt gjennom store deler av fylket Rogaland - Bor her Hordaland - Diverse hytteturer til Etne, Fitjar, Stord. Har i tilegg kjørt gjennom deler av fylket Sør-Trøndelag - Vært i Røros på dagstur 13/19 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hordaland - Bor her Rogaland - På vei til Dana-cup Vest agder - ferie øst agder - hove akershus - diverse Oslo - masse familie der Oppland/hedemark - Lillehammer, vet ikke hvilken den ligger i Buskerud - diverse Sogn og fjorande - mellomlandet i Sogndal Møre og romsdal - ferie Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) ALLE sammen, faktisk! Jeg veit ikke om noen andre som har vært det! Østfold: vokste opp og bodde der til jeg var 19 år. Akershus: Har reist gjennom ørtenhundre ganger. Familie på Ski. Oslo: har bodd der noen år. Hedmark: Har reist gjennom, besøkt blant annet Hamar Oppland: Reist gjennom, besøkt blant annet Lillehammer. Buskerud:Reist gjennom mange ganger. Vestfold. Familie i Larvik, reist gjennom mange ganger. Telemark. Bodde ett år, fra jeg var 19-20 i Bø i Tememark, samt reist gjennom mange genger seinere. Aust-Agder:Reist gjennom mange ganger på vei til Vest-Agder: Familie som jeg har feriert hos en haug ganger, nå bor dessuten broren min med døtre der. Rogaland: Vært mange ganger i Stavanger, vært i Haugesund, samt på Karmøy, reist gjennom mange ganger. Hordaland: Bor i Bergen nå, Norges vakreste by! Sogn og Fjordane: Reist Sognefjorden. Flåmsbanen fra Myrdal til Flom. Møre og Romsdal: En eneste gang, var der på siviltjenesteleir noen få dager. Var blant annet i Molde. Sør-Trøndelag: Blant annet Trondheim. Nord-Trøndelag, reist gjennom. Stiklestad er vel der, ikke sant?? Nordland: Besøkt kamerat på Nesna. Troms: Bare Tromsø. Finnmark: Jobba der et år. Endret 28. august 2008 av eivind1972 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nå må jeg tenke her: Oslo - Bor her. Akershus - Kjørt gjennom og vært et par ganger. Østfold - Kjørt gjennom Vestfold - Kjenner folk der og vært på ferie. Hedmark - Er her et par ganger i året, har litt famile der og er på TG. Oppland - Kjørt gjennom. Buskerud - Kjørt gjennom. Telemark - Kjørt gjennom og vært der noen ganger. Aust-Agder - Ferie. Rogaland - Vært noen ganger i Stavanger. Hordaland - Kjørt gjennom, men har faktisk aldri besøkt Bergen. Sogn og Fjordane - Kjørt gjennom. Møre og Romsdal - Slektsforskning. Fant faktisk min farfars fetter der. Sør-Trøndelag - Er der hver sommer. Fantastisk fiske der. Nord-Trøndelag - Har vært der et par ganger. 15/19 fylker. Jeg synes egentlig ikke det er så verst til å være 16 år. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hordaland - bur herSogn og Fjordane - diverse årsaker, det fylket eg har besøkt mest Rogaland - slektsstevne, ellers innom med englandsbåten Telemark - Ferie Akershus - Mellomlanding på Gardermoen Kan no leggje til Buskerud, Oslo og Oppland. Endret 31. august 2008 av Jassogitt Lenke til kommentar
Robols Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Vestfold - Bor her Østfold - Hytte og rett over fjorden Telemark - Ferie Oslo - Kjører igjennom Akershus - Kjører igjennom Sør-Trøndelag - Ferie Vest-Agder - Ferie Oppland - Ferie Hedemark - Ferie Buskerud - Kjører igjennom Endret 31. august 2008 av Jompa. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Alle bortsett fra Trøndelagene og finnmark. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Hordaland - bur herSogn og Fjordane - diverse årsaker, det fylket eg har besøkt mest Rogaland - slektsstevne, ellers innom med englandsbåten Telemark - Ferie Akershus - Mellomlanding på Gardermoen Kan no leggje til Buskerud, Oslo og Oppland. Virket fornuftig for meg også at du la til Buskerud, Oslo og Oppland. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Møre og Romsdal - Bor her Sogn og Fjordane - Var en tur innom Telemark - Ferie, bø i telemark Sør Trøndelag - Har familie på Oppdal Nord Trøndelag - Ferie Nordland - Ferie Troms(er ikke helt sikker) Oslo - Kjørt igjennom Vest Agder - Ferie Buskerud - Ferie Vestfold - Ferie Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har vert i alle fylker unntatt Finnmark. Håper å komme dit i løpet av et par år. I morgen blir det harrytur, og skal innom Buskerud, Vestfold og Østfold. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har vært i alle,men ikke på Svalbard men det blir vel ikke regnet som eget fylke? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skal vi se... Akershus: Bor her. Oslo: 20 min unna, så er der ofte. Østfold: Bodde der i 2 1/2 år. Hedmark: Håndballcup, kompiser der. Vært i Trysil et par ganger. Buskerud: Hatt type der. Troms: Hyttetur Hordaland: Kusine på samme alder, var der ofte før. Telemark: Sommarland et par ganger:) Vestfold: Kjørt igjennom mange ganger. Oppland: Var på leirskole der, og vært på fotballkamp der. Lenke til kommentar
Wired up Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 har vært nesten i alle, men telemark og hordaland har utmerket seg. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Akershus Oslo Østfold Vestfold Oppland Vest-Agder Rogaland Tror jeg.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Oslo: Bor der! Akershus: I fengsel hadde Oslo vært Akershus bitch, de er all over us! Østfold: Masse familie her. Og vi hadde Campingvogn der.. Vestfold: Finfint sted å kjøpe motorsykkel. Telemark: Har familie her Aust og Vest-Agder: Dyreparken på vei til vestlandet Rogaland: Har venner her. Hordaland: Det samme gjelder vel dette fylket. Sogn og Fjordane: Bilferie i Norge Møre og Romsdal: Bilferie i Norge Oppland: Mer familie og bilferie Sør-Trønderlag: Mor er innflytter hit Nord-Trønderlag: Konferanse med jobben Hedmark: Je har vøri her også! Buskerud: Har bodd der... Oppland: Mer ferie, og mer bilkjøring.. De tre i nord har jeg ikke besøkt, men det gir meg 16/19... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Østfold: Var faktisk der da jeg bodde i Tønsberg & omegn. Akershus: Har også vært mye der. Oslo: Hvem har ikke vært i Oslo? Hedmark: Faktisk under en tur østover. Oppland: Nabofylket mitt. Buskerud: Jada.. Vestfold: Har bodd der faktisk. Telemark: Japp. Vest-Agder: Mm. Rogaland: Et par ganger, vel å merke. Hordaland: Tett og ofte.. Sogn og Fjordane: Hver dag. Sør-Trøndelag: Tur til Trondheim. De jeg kom på i farten iallefall. Lenke til kommentar
wedefroholt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har vært følgene steder: Telemark - Hjemfylke Vestfold - Nabo Fylke Buskerud - Nabo fylke Østfold - gjenomreise når man skal til sverige Oslo - Flere ovenattinger Akershus - stort sett hjennomreise Hedmark - Bilferie & bortekamp Vest-Agder - Familie bodde der Aust-Agder - Nabofylket Oppland - Bilferie Hordaland - Bortekamper Rogaland - Bortekamp Sogn & Fjorande -Bortekamp Møre og Romsdal - Bortekamp Sør-Trøndelag Bortekamp & bilferie Nord-Trøndelag Bilferie Nordland - Bilferie Troms - Bilferie Finnmark - Er der vær sommer og vinter,og vært på bilferie der Det var alle fylkene det gitt Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Telemark - Jobb Vestfold - Jobb Buskerud - Jobb Østfold - Jobb/hytta Oslo - Jobb/ferie Akershus - Bor her Hedmark - Jobb Vest-Agder - Jobb Aust-Agder - Jobb Oppland - Jobb Hordaland - Jobb Rogaland - Jobb Sogn & Fjorande -Jobb Møre og Romsdal - Jobb/onkel hytte Sør-Trøndelag - Jobb Nord-Trøndelag Jobb Nordland - Jobb Troms - Jobb Finnmark - Jobb Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Akershus - Bor her Oslo- Like ved så ofte der Østfold - På vei til Svergie^^ Hedemark- Besøke familie Telemark - På vei til Stavanger¨ Vestfold - Besøke venner Aust Agder - Besøke familie Vest Agder - Kristiandsand dyrepark Rogaland - Besøke familie Hordaland - Turist i Bergen Oppland - På vei hjem fra Bergen 11/19 med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå