TCRW Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Tenkte vi kunne ha en tråd der vi skriver hvor mange fylker vi har vært i og hvilke fylker vi har vært i. Burde også skrive hvilken sammenheng! Selv har jeg vært i disse fylkene: Akershus - Er der svært ofte siden jeg bor noen få kilometer unna. Er i butikker der og kjører gjennom når jeg skal noen steder. Aust-Agder - Var der på en leirskole for mange år siden. Østfold - Har vært flere ganger i Moss i ulike sammenhenger, har også kjørt igjennom på vei til Sverige. Oslo - Vært der flere ganger i ulike sammenhenger. Hedmark - Vært der på vei til Trøndelag. Oppland - Ferie + at jeg har kjørt gjennom fylket. Buskerud - Bor der. Vestfold - Ferie. Telemark - På vei til diverse steder + andre sammenhenger. Hordaland - Ferie. Sogn og Fjordane - Ferie. Sør-Trøndelag - Ferie. Nord-Trøndelag - Ferie. Møre og Romsdal - Ferie Rogaland - Russetreff Vest-Agder - På vei til russetreff Nordland - På ferietur nordover med bil. Troms - På ferietur i Nord-Norge med bil. Ble totalt 18 stk. Mangler bare et. Endret 27. juli 2011 av TCRW Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Sør-Trøndelag - Ferie Røros/Trondheim som eittåring. Møre og Romsdal - Bur rett nedom grensa, dagsturar til Ålesund og Ørsta/Volda ein gong i blant. Sogn og Fjordane - Bur her. Hordaland - Ferie, dagsturar til Bergen og gjennomkøyring til Kristiansand. Rogaland - Gjennomkøyring til Kristiansand Vest-Agder - Ferie, gjennomkøyring til Danmark. Aust-Agder - Gjennomkøyring til Kristiansand Telemark - Ferie, gjennomkøyring til Kristiansand. Buskerud - Ferie, gjennomkøyring til Oslo (Sogn-Hallingdal) og Kristiansand. Vestfold - Gjennomkøyring til Kristiansand Akershus - Gjennomkøyring til Oslo. Oslo - Ferie, venta på danskebåten ein god del gonger. Østfold - Gjennomkøyring til Sverige. Hedmark - Gjennomkøyring til Oslo. Oppland - Ferie, køyrer som oftast Ottadalen/Gudbrandsdalen når eg skal til Oslo. Har vore mest i Møre og Romsdal og Oppland sidan dei ligg nærast heimstaden min. 15 av 19 på meg! Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hordaland - bur her Sogn og Fjordane - diverse årsaker, det fylket eg har besøkt mest Rogaland - slektsstevne, ellers innom med englandsbåten Telemark - Ferie Akershus - Mellomlanding på Gardermoen Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Rogaland - Bur her Hordaland - Ferie+ kjøring Vest-Agder - Hytte/ferie +kjøring østover Aust-agder-Ferie +kjøring østover Telemark - ferie Oppland - ferie Vestfold - Kjøring Sogn og fjordane - Ferie Oslo - flaut å ikke ha vært i hovedstaden Hedmark - Besøk på Hamar noen ganger Akershus - kjøring+gardermoen Buskerud - kjøring Ble 12 på meg, men har veldig lyst til å oppleve nordnorge fra bilsete! Hordaland - bur herSogn og Fjordane - diverse årsaker, det fylket eg har besøkt mest Rogaland - slektsstevne, ellers innom med englandsbåten Telemark - Ferie Akershus - Mellomlanding på Gardermoen Bur du ganske langt nord i hordaland!?? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Akershus - Bor der. Oslo - Bor 20 minutter unna, så jeg er der en gang i blant. Hedmark - Hatt mye ferie i Hedmark. Oppland - Ferie. Østfold - Østfoldbadet, gjennomkjøring og ferie. Vest-Agder - Ferie og leirskole. Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Så lite dere har vært ute å reist da... (ikke minst i deres eget hjemland! ) Har vært i alle fylker utenom Finnmark og har vært på Svalbard (er liksom ikke et fylke, men på sett og vis en del av Norge)... og i litt større grad enn områdene ved antarktis og nordpolen hvor det ikke eksisterer noen tilsvarende enighet. Om man er strengt å sier at en må ha overnattet i fylket så kan det være jeg ikke kan regne med Østfold... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har vært i alle fylker utenom Finnmark og har vært på SvalbardHar vært i alle inkludert Svalbard, men har ikke vært på:-Jan Mayen -Bouvetøya -Dronning Mauds land -Peter 1. øy Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg leste forresten litt på wikipedia om Norges teritorier. http://no.wikipedia.org/wiki/Norske_biland...r_med_særstatus Legg merke til at Nord Troms og Finnmark blir nevnt i samme liste som særområder. (ja jeg har lest hvorfor) Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hordaland - bur herSogn og Fjordane - diverse årsaker, det fylket eg har besøkt mest Rogaland - slektsstevne, ellers innom med englandsbåten Telemark - Ferie Akershus - Mellomlanding på Gardermoen Bur du ganske langt nord i hordaland!?? Bur i Nordhordland. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Akershus Aust-Agder Hordaland Nord-Trøndelag Oslo Rogaland (bor) Telemark Vest-Agder Vestfold og Østfold Endret 10. juli 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har faktisk vært i alle fylker, bortsett fra Troms. Overnattet i de fleste også. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nord Trøndelag: Ferie som barn Sør Trøndelag : Sporadiske helgaturer til Trondheim for Shopping (og Ikea!) Møre og Romsdal: Bor her Sogn og Fjordane: Kjørt igjennom flere ganger Hordaland: Ferie (har slekt i Bergen) + kjørt igjennom flere ganger Rogaland: Bodde her i 2 år Hedmark: Kjørt igjennom Oppland: Kjørt igjennom Oslo: Vært flere ganger Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Akershus: Bor her Oslo: Selvfølgelig... Østfold: Både hytteturer og, gjennomreise.. Hedmark: Familien har hatt hytte der en 20-års tid, så noen turer dit har det vel vært.. Oppland: Hunderfossen som liten, og opptill flere turer etterpå.. Buskerud: Var vel i dette fylket jeg var på leirskole, pluss opptill flere gjennomreiser.. Vestfold: Reist gjennom flere ganger Telemark: Sommarland i Bø som lite, og også reist gjennom et par ganger.. Aust-Agder: Tilbragte noen uker i Grimstad for noen år siden. Vest-Agder: Kristiansand, som liten. Rogaland: To måneder på rekruttskole utenfor Stavanger Hordaland:..og tre måneder på Haakonsvern utenfor Bergen (pluss et par Bergensturer opp i gjennom..) Sogn og Fjordane: Her var jeg med familien på ferie i 1993.. Møre og Romsdal: Har også vært på gjennomreise her på ferie.. to netter i Molde bl.a. Sør-Trøndelag: Opptill mange ganger, bl.a. Trondheim og Røros Nord-Trøndelag: Ja.. Kjørt gjennom, samt at man faktisk lander her når man flyr til Trondheim.. Vet at jeg også har tilbragt en natt på en campingplass i dette fylket et sted Nordland: Sommerferie for 13 år siden, pluss at jeg "bodde" der ifm. førstegangstjeneste.. Troms: Kombinert ferietur til dette og neste fylke for noen år siden, pluss at førstegangstjenesten førte meg hit og Finnmark Samme ferietur som Troms, pluss litt cruising med Kystvaktbåt herog.. Svalbard: Kun ifm. førstegangstjeneste, men ja, jeg har vært der og.. Skulle vel bli alle, det.. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Østfold Akershus Oslo Hedmark Oppland Buskerud Telemark Vestfold (hjemfylke) Aust-Agder Vest-Agder Rogaland Hordaland (favorittfylke 1) Sogn og Fjordane (favorittfylke 2) Møre og Romsdal (favorittfylke 3) Sør-Trøndelag Nord-Trøndelag (fylket jeg vokste opp i) Nordland 17 av 19 fylker Troms og Finnmark gjenstår. Nå har jeg fått meg campingvogn, så da kan Troms og Finnmark fort bli sommerprosjektet neste år. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Akershus: Bor og jobber her for tiden. Aust-Agder: Ferie. Buskerud: Spilt håndballkamper der, vært på militærøvelser osv. Finnmark: Ikke vært. Hedmark: Hjemstedet mitt er her. Har vel egentlig adresse i folkeregisteret der enda. Hordaland: Håndballturneringer, håndballkamper. Møre og Romsdal: Håndball og fotballkamper Nordland: Vært der med forsvaret. Nord-Trøndelag: Vært i militæret der også. Oppland: Håndballkamper, fotballkamper. Oslo: Familie, håndball, fotball, ut med venner, byturer osv. Rogaland: Ferie, håndball. Sogn og Fjordane: Håndball Sør-Trøndelag: Familie, ferie Telemark: Vært der med forsvaret. Troms: Vært der også med forsvaret. Vest-Agder: Ferie Vestfold: Ferie Østfold: Ferie Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Aust-Agder (bosted) Vest-Agder Telemark Buskerud Vestfold Østfolk Oslo Akershus Hordaland Finnmark Møre og Romsdal Oppland Hedmark Troms Mangler Rogaland, Sogn og fjordane Sør-Trøndelag, Nord-Trøndelag og Nordland. Når jeg satt og tenkte på dette ble jeg faktisk overrasket over hvor mange jeg har vært i. Har bare kjørt gjennom de fleste, da. Endret 14. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Oppland Hedmark Buskerud Telemark Sør-Trøndelag Nord-Trøndelag Nordland Tror det faktisk er alle :S Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 OpplandHedmark Buskerud Telemark Sør-Trøndelag Nord-Trøndelag Nordland Tror det faktisk er alle :S Aldri vært i Oslo? Selv har jeg vært i alle fylker utenom Finnmark. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Jeg har vært i disse fylkene: Troms: Bor her. Finmark: Bruker å ha noen fisketurer der på sommeren også bruker jeg å kjøer gjennom Finmark når jeg skal til en plass i nord Finland. Nordland: Vært der kun få ganger i forbindelse med skoleturer. Trøndelag: Var i koma i Trondheim 4 uker når jeg var liten. Oslo: Vært på besøk der et par ganger. Akershus: Vært på Gardemoen her. I tillegg har jeg kjørt gjennom dette fylket. Østfold: Kjørt gjennom på vei til Sverige. Har ikke reist så mye i Norge som dere ser, men betyr ikke at jeg har reist lite for det. Kjørt gjennom hele Sverige (med tog), hele Finland, hele Danmark (med tog og buss), halve Italia (med tog), hele Polen, hele Tsjekkia og hele Tyskland. I tillegg har jeg vært i Estland og Vatikanstaten. Endret 22. august 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå