Mikr89 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei har netopp fått meg mac og ser at filmer jeg har lastet ned og filmer på youtube ikke dekker hele skjermen,er likksom en svart stripe på hver side. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Om du ser videoar med breidde/høgde-formatet 4:3 på ein 16:10-skjerm, vil det verte svarte striper på sidene, ettersom videoen ikkje har same format som skjermen. Det er med andre ord ingen feil, videoen vert vist slik den er. For å få videoen til å fylle skjermen må den beskjærast i avspelaren. Altso kutte av litt oppe og nede, so breidde/høgde-formatet til videoen vert det same som skjermen. I Youtube er det ikkje mogeleg å gjere dette so vidt eg veit, men i enkelte avspelarar som VLC kan du gjere dette ved å høgreklikke i videoen og velge Crop --> 16:10. Kva program bruker du til å sjå videoar? Endret 9. juli 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Om du ser videoar med breidde/høgde-formatet 4:3 på ein 16:10-skjerm, vil det verte svarte striper på sidene, ettersom videoen ikkje har same format som skjermen. Det er med andre ord ingen feil, videoen vert vist slik den er. For å få videoen til å fylle skjermen må den beskjærast i avspelaren. Altso kutte av litt oppe og nede, so breidde/høgde-formatet til videoen vert det same som skjermen. I Youtube er det ikjke mogeleg å gjere dette so vidt eg veit, men i enkelte avspelarar som VLC kan du gjere dette ved å høgreklikke i videoen og velge Crop --> 16:10. Kva program bruker du til å sjå videoar? quicktime og vlc,funka foresten det du sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå