SLiks Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 høøøørt noe nå da?? Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 kom et brev istad, stod ikke en dritt nyttig der får ringe i morra Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm.. ring nettshop og si at du er i kontakt med forbrukerrådet å spørr om de vil gjøre det opp uten dem i bildet da:) kanskje det går fortere. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 kansje det, men skal iallefall ringe til forbrukerådet i morra det ene arket var stemplet av netshop hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Burde nok ringe forbrukerrådet jah. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Sap?? :pP Spennende dette ^^ Hadde det vært komplett tipper jeg det hadde vært i boks for leeenge siden ^^ EDIT: No offence ^^ Endret 26. desember 2008 av Technology Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Komplett er for store til å lage kvalme av noe så smått som dette. Netshop er klar over at de taper dette, men velger satse hardt mot hardere for å gi kunden et bry de fleste ikke orker gjøre noe med. Synes dette er synd. Her er det ikke snakk om en enkeltperson i netshop som har nektet retur. Det er ganske klart når robin har forsøkt gjentatte ganger. Jeg gleder meg til det står at saken er løst. Robin har fått pengene sine og netshop har tapt stoltheten sin. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Komplett er for store til å lage kvalme av noe så smått som dette. Netshop er klar over at de taper dette, men velger satse hardt mot hardere for å gi kunden et bry de fleste ikke orker gjøre noe med.Synes dette er synd. Her er det ikke snakk om en enkeltperson i netshop som har nektet retur. Det er ganske klart når robin har forsøkt gjentatte ganger. Jeg gleder meg til det står at saken er løst. Robin har fått pengene sine og netshop har tapt stoltheten sin. Godt skrevet og jeg er fullstendig enig. Stå på Robin! Ikke gi deg! Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) skal ringe forbruker rådet i morra hvis jeg rekker har ikke hørt no mer enda og jeg skal love dere at netshop skal få gi meg penger eller nytt hk, jeg gir meg uansett ikke kan jeg prøve å kreve netshop for penger e.l siden jeg har sittet leeeeeenge uten hk? Endret 28. desember 2008 av robin1379 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 skal ringe forbruker rådet i morra hvis jeg rekkerhar ikke hørt no mer enda og jeg skal love dere at netshop skal få gi meg penger eller nytt hk, jeg gir meg uansett ikke kan jeg prøve å kreve netshop for penger e.l siden jeg har sittet leeeeeenge uten hk? Såvidt jeg har sett så har det ikke skjedd stort på ganske lenge ift denne saken, om det er fordi du ikke hra "handlet" eller om det er pga andre ting vet jeg ikke, men om det er førstnevnte tror jeg ikke du kan kreve de for penger pga at du ikke har hatt HK på en stund. Lenke til kommentar
T_A_G Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Puuhh...denna tråden tok meg godt over time å lese..he. Håper du får tatt "rotta" på dem Robin og ser frem til updates:) Men har noen tenkt på strømforsyningen da? har man en råtten forsynig og ligger i grenseland av hva den kan levere får man jo Vdropps, og da stiger strømmen. Dette med et dårlig HK kombinert med en husmors klokk kan jo mye skje. Uansett håper det ordner seg for deg:) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Puuhh...denna tråden tok meg godt over time å lese..he.Håper du får tatt "rotta" på dem Robin og ser frem til updates:) Men har noen tenkt på strømforsyningen da? har man en råtten forsynig og ligger i grenseland av hva den kan levere får man jo Vdropps, og da stiger strømmen. Dette med et dårlig HK kombinert med en husmors klokk kan jo mye skje. Uansett håper det ordner seg for deg:) En PSU skal greie det den er spesifisert til, innenfor ATX-spesifikasjonene. Uavhengig av om den har et dårlig rykte eller ei. Godt mulig det er PSUen sin skyld i ditt scenario, men uansett er det ikke brukers oppgave å gjette seg fram til hvilke produsenter man kan stole på skriver fornuftige spesifikasjoner. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hørt noe mer da? Nei han tapte vel saken. Netshop fant vel ut at det ikke var noen "husmorklokking" robin har bedrevet. Mye morsom lesing her gitt. Virker som de fleste støttende innspill iht Robin vet mer enn Robin gjør selv ang. saken... Alt i alt, håper rettferdigheten seirer. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hørt noe mer da? Nei han tapte vel saken. Netshop fant vel ut at det ikke var noen "husmorklokking" robin har bedrevet. Mye morsom lesing her gitt. Virker som de fleste støttende innspill iht Robin vet mer enn Robin gjør selv ang. saken... Alt i alt, håper rettferdigheten seirer. Netshop har sikkert funnet noe de mener fjerner reklamasjonsretten, om det er riktig er en annen sak. Spørsmålet er kanskje heller om robin faktisk gidder å ta seg bryet med å kjempe for å få nytt kort/penger. Selv er jeg hellig overbevist om at en sånn sak vil gå i forbrukerens favør, med mindre han har stilt inn ting over alle støvleskaft. Auto og "grønne" settings skal være innenfor garanti, minst. Er vel derfor disse fargekodene er der. Problemet kan jo kanskje være at auto-settingsene har kverket noe, Blitz-kortet jeg kjører på nå begynte å kjøre på RELATIVT saftige spenninger allerede ved 400mhz FSB, med alt på auto. Hadde jeg satt den til 500 uten å manuelt sette spenninger hadde jeg svidd kortet, det vedder jeg på. Hvis det er det som ahr hendt her så skal det deles ut nytt kort, tross alt er det hovedkrotet selv og ikke brukeren som isåfall har endret spenningen til en selvmordsverdi. Syns det er rett ut horribelt at auto ofte kan være en farlig innstilling, det burde være safe - og vel så det! Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 får jo ikke ringt til forbruker rådet siden det stenger 3 og jeg er ikke hjemme fra skolen før 3, men til tirsdag slutter jeg tidlig så da skal jeg ringe å høre hva som skjer med saken har handla nytt hk, men netshop skal få lov å erstatte hk'et, jeg gir meg iallefall ikke siden jeg ikke har behandlet hk'et utover hva produsenten sier eller hva som kan kalles uforsvarlig Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Eventuelt kan du jo sende de en mail. Men ringe dem gir vell hurtigere svar ja. Endret 19. januar 2009 av ChristianEx Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 ringte til forbruker rådet i dag, netshop svarer ikke på det første brevet de sendte så de sendte en purring på svar og skulle visst sende en igjen snart hvis de ikke fikk svar så hold dere unna netshop de er useriøse så det holder Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ringte til forbruker rådet i dag, netshop svarer ikke på det første brevet de sendte så de sendte en purring på svar og skulle visst sende en igjen snart hvis de ikke fikk svarså hold dere unna netshop de er useriøse så det holder Nå er ikke en sak noen god grunn til å totalt holde seg unna en spesifikk nettbutikk. Hadde dette vært normen i ALLE saker hadde det vært annerledes. Vet om folk som har fått gokjent RMA der, for å si det sånn... selv handler jeg der det er billigst, med loven i hånd om noe skulle gå skeis. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ringte til forbruker rådet i dag, netshop svarer ikke på det første brevet de sendte så de sendte en purring på svar og skulle visst sende en igjen snart hvis de ikke fikk svarså hold dere unna netshop de er useriøse så det holder Nå er ikke en sak noen god grunn til å totalt holde seg unna en spesifikk nettbutikk. Hadde dette vært normen i ALLE saker hadde det vært annerledes. Vet om folk som har fått gokjent RMA der, for å si det sånn... selv handler jeg der det er billigst, med loven i hånd om noe skulle gå skeis. For et år siden eller noe var nok netshop den mest omdiskuterte butikken her på forumet, og ikke i positiv retning, har selv brukt 2mnd på å få et nytt par med hodetelefoner, der de la opp bilder av hodetelefonene "mine" her på forumet for å vise hvor ekle de var. HVordan de har kobla sammen mail og brukernavn vet jeg ikke da de er helt forskjellige, men, til hele forumets latter, var det feil farge på hodetlefonene netshop la ut bilde av. Endte med personlig unnskyldning per telefon og mail fra han som starta netshop, fikk også en 2gb minnepenn. Er glad for måten de unnskyldte seg på, men tenk om de hodetelefonene hadde vært riktig farge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå