Bruno Mars Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Tenkte å kjøpe meg en Nokia N82 eller N95 8Gb fra utlandet for å spare penger. Noen tips? Om 3 uker drar jeg til Bulgaria på ferie. Kan det være aktuelt? Hovedsaklig har jeg sett etter brukt her i Norge til opptil rundt 2000,- Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Fant en nettside hvor du får kjøpt mobiler uten abbonement. Men siden de selges fra UK kan du risikere å få med en engelsk plugg som slettes ikke passer i Norske vegger. Det er vel uansett bare å dra på biltema for å kjøpe en ny lader dersom man ikke har fra før av, men husk å velge en lader som leverer korrekt spenningsverdi, sjekk på batteriet i mobilen hvis du er i tvil om hvor mange volt batteriet skal lades med. Nokia N95 8GB EUR: 383,- NOK: 3080,79,- Regner med at du ender opp med en mye lavere pris en hva du må regne med her i Norge når den billigste uten abbonement i Norge koster 4839,- uten frakt. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Kanskje, kanskje... N82 til 2400,- hørtes ikke gæli ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå