bajas11 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei! Lurte på om det er mulig å kjøpe sanger fra iTunes USA? med tanke på at dollaren er så lav Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Funker vel fint det, kan ikke se hvorfor det ikke funker? Nå har jeg aldri brukt iTS før, men vet om et par kompiser som har kjøpt fra USA, men de har hatt gavekort på iTS derfra.. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja men liksom. Det er veldig lite penger å spare på å kjøpe sangene fra iTunes US. Kjøp heller fra vår lokale, og norske, iTunes Store. Det er vel snakk om et par ørsmå kronestykker å spare på å kjøpe fra USA. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du sparer 2-3 kroner per sang. Så når en har kjøpt 100 sanger så har en spart 200-300 kroner. Fordelen er også at i den amerikanske butikken så er det et mye større utvalg. Lenke til kommentar
hezz Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du kan ikke handle i iTunes Store USA, så lenge du bruker norsk Visa eller kredittkort. Mulig det fungerer med amerikanske gavekort, men hovedregelen er vel at man ikke har tilgang til den amerikanske butikken så lenge man befinner seg i Norge. Er jo veldig dumt, for det kunne jo hindret mye ulovlig nedlasting av filmer og TV-serier. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg befinner meg i Norge, og har tilgang. Laster ned musikk, filmer og tv-serier. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 FooReXZ skrev: Jeg befinner meg i Norge, og har tilgang. Laster ned musikk, filmer og tv-serier. Hvordan fikk du det? Registrerte du konto med et amerikansk gavekort? Når du registrerer deg med kredittkort skal de i hvert fall skjedde bodstedsadressen på kortet, slik at du de som har bodstedsadresse i USA slipper igjennom. Samme skjer selv om du betaler gjennom paypal. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, jeg registrerte med amerikansk gavekort. Bare følg denne guiden, http://ipod1.no/artikkel/2556/hvordan-oppr...to-med-gavekort Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Takk. Men er det noen som har prøvd å betale med norsk kredittkort/paypal? Funker det? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det virker ikke. Tror kredittkortet må være amerikansk hvis det skal virke. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Når man kjøper gavekort på Ebay. Er det mange som har blitt lurt? Er det noen triks for å ikke bli lurt. Lenke til kommentar
iElg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 JonT skrev: Når man kjøper gavekort på Ebay. Er det mange som har blitt lurt? Er det noen triks for å ikke bli lurt. Hei, Du kan bli lurt på ebay, jeg har fant en som selger her i norge over finn.no ( http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde ) Jeg har kjøpt av han til halve prisen og jeg har ikke hatt noen problem med det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Stoler mer på eBay. Greit å sjekke hva de har solgt før og hva folk syns om det, og dessuten er jo PayPal veldig greit. Har gjort det flere ganger før. Å leie film fra iTunes er jo strålende! Lenke til kommentar
iElg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 :--{D skrev: Stoler mer på eBay. Greit å sjekke hva de har solgt før og hva folk syns om det, og dessuten er jo PayPal veldig greit. Har gjort det flere ganger før. Å leie film fra iTunes er jo strålende! Det er jo noe med å kunne holde kommunikasjon med en fra norge kontra en fra usa som ofte er lettere, jeg har hvertfall kjøpt av han på finn og det gikk kjempe fint, men vet ikke hvor mange han har igjen da. Det med paypal, jeg satt inn halve beløpt på konto før jeg fikk koden, så sendte han koden og jeg la den inn og så at den fungerte. Etter det betalte jeg andre halvdel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå