Gå til innhold

Musikk fra iTunes USA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja men liksom.

Det er veldig lite penger å spare på å kjøpe sangene fra iTunes US. Kjøp heller fra vår lokale, og norske, iTunes Store.

Det er vel snakk om et par ørsmå kronestykker å spare på å kjøpe fra USA.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du kan ikke handle i iTunes Store USA, så lenge du bruker norsk Visa eller kredittkort. Mulig det fungerer med amerikanske gavekort, men hovedregelen er vel at man ikke har tilgang til den amerikanske butikken så lenge man befinner seg i Norge. Er jo veldig dumt, for det kunne jo hindret mye ulovlig nedlasting av filmer og TV-serier.

Lenke til kommentar
  FooReXZ skrev:
Jeg befinner meg i Norge, og har tilgang. Laster ned musikk, filmer og tv-serier.

Hvordan fikk du det? Registrerte du konto med et amerikansk gavekort?

Når du registrerer deg med kredittkort skal de i hvert fall skjedde bodstedsadressen på kortet, slik at du de som har bodstedsadresse i USA slipper igjennom. Samme skjer selv om du betaler gjennom paypal.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  :--{D skrev:
Stoler mer på eBay. Greit å sjekke hva de har solgt før og hva folk syns om det, og dessuten er jo PayPal veldig greit.

Har gjort det flere ganger før. Å leie film fra iTunes er jo strålende!

Det er jo noe med å kunne holde kommunikasjon med en fra norge kontra en fra usa som ofte er lettere, jeg har hvertfall kjøpt av han på finn og det gikk kjempe fint, men vet ikke hvor mange han har igjen da.

Det med paypal, jeg satt inn halve beløpt på konto før jeg fikk koden, så sendte han koden og jeg la den inn og så at den fungerte. Etter det betalte jeg andre halvdel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...