Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analt er dette vanligt?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Rompa er som nipplene en erogen sone for kvinner, og det er derfor ikke rart at de liker det. Leppene er ogsA en erogen sone(men ikke sA kraftig), derfor liker mennesker A kysse.

det er ingen grunn til at jenter skal like å få noe opp der.

Tullball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
menn kan få analorgasme på grunn av prostata. Denne har ikke damer. Så nei, det er ingen grunn til at jenter skal like å få noe opp der.

De stimulerer flere vaginale punkter når de får den analt såvidt jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

Flere av jentene jeg har hatt et forhold til, har bedt meg om å ta den i "toer`n".. selv har jeg syns dette har vært spennende, men ikke like godt som i "ener`n" :)

Så ut i fra min erfaring så må jeg konkludere med at det er mange jenter som liker dette med analsex.. og utifra det jeg har lest og hørt så er dette svært utbredt i feks Frankrike..

Men ola nordmann er nok litt tilbakeholden til den slags.. Har hørt mange av mine kompiser si " fy fa.. skyve dritt, det gjør jeg bare ikke altså".. eller "ække det litt homo a?"

Nei, mener nå jeg.. jeg syns at som et par (les: gutt og jente), så er det deilig å utforske nye ting /områder..

Analsex er godt... sport i toer`n som jeg kaller det :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...