Hansoen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Rompa er som nipplene en erogen sone for kvinner, og det er derfor ikke rart at de liker det. Leppene er ogsA en erogen sone(men ikke sA kraftig), derfor liker mennesker A kysse. det er ingen grunn til at jenter skal like å få noe opp der. Tullball. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Wikipedia er ikke pålitelig på noen som helst plan. Det er et "nettverk" av informasjon skrevet av alle som vil bidra. JEG har bidratt med noe, hvor mange kan vel ikke ha kødda med noe? Ikke at jeg har det.. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Vil si det at jeg har hørt dette fra helsesøstra på skola (som absolutt skulle advare oss mot anal sex for en eller annen grunn, samme helsesøster som sa stabilt samleie isteden for stabilt sideleie) Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 menn kan få analorgasme på grunn av prostata. Denne har ikke damer. Så nei, det er ingen grunn til at jenter skal like å få noe opp der. De stimulerer flere vaginale punkter når de får den analt såvidt jeg har forstått det. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Flere av jentene jeg har hatt et forhold til, har bedt meg om å ta den i "toer`n".. selv har jeg syns dette har vært spennende, men ikke like godt som i "ener`n" Så ut i fra min erfaring så må jeg konkludere med at det er mange jenter som liker dette med analsex.. og utifra det jeg har lest og hørt så er dette svært utbredt i feks Frankrike.. Men ola nordmann er nok litt tilbakeholden til den slags.. Har hørt mange av mine kompiser si " fy fa.. skyve dritt, det gjør jeg bare ikke altså".. eller "ække det litt homo a?" Nei, mener nå jeg.. jeg syns at som et par (les: gutt og jente), så er det deilig å utforske nye ting /områder.. Analsex er godt... sport i toer`n som jeg kaller det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg