Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analt er dette vanligt?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får jeg lov til å spørre....hvorfor analt på ei jente når jenten har kjeden? o.o

For det første: Det heter skjede. En kjede er noe heeeelt annet.

Jeg begynte å ha det rett og slett pga et uhell, der eksen min latet som om han bommet, så plutselig bommet han på virkelig :wee: Jeg fant ut at jeg likte det, derfor hadde jeg det. Jenter nyter analsex de også

Det er fordi du er jente, og er på et forum med masse nerder :p

Jeg er nå litt nerd jeg og XD

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvorfor spise fisk når du kan ha biff til middag hver dag?

QFT. :wee:

Analsex er digg, det krever bare tilvenning og en rolig start. Basta bom.

Lenke til kommentar
Får jeg lov til å spørre....hvorfor analt på ei jente når jenten har kjeden? o.o

For det første: Det heter skjede. En kjede er noe heeeelt annet.

Jeg begynte å ha det rett og slett pga et uhell, der eksen min latet som om han bommet, så plutselig bommet han på virkelig :wee: Jeg fant ut at jeg likte det, derfor hadde jeg det. Jenter nyter analsex de også

Jahmpfff!!! Glemte s'en!

Jaja...ew...

men greit. Takk for svar, liksom..

Lenke til kommentar

haha :p

Noen ELSKER det der, altså de blir vandt i starten..så det blir jævlig godt etterhvert :p

Jeg er en gutt selv, men har prøvd å pule anal. Det gjorde vondt får meg selv den første gangen ^^ Men blir deilig som faen etterhvert, altså etter noen ganger.

Synes ikke du skal lage en sånn tråd hvis du ikke vet hva du prater om!

Lenke til kommentar

Er jo derfor han skal lage tråden, sånn at trådstarter kan få vite mer om emne ;)

Men en ting (for å være VELDIG pirkete og kverulerende):

Jenter kan ikke få analeorgasmer, som menn.

Hvis en jente får orgasme analt, så er det faktisk de vaginale stimuleringene som utløser det ;)

Google it

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Damer har ikke prostata, nei. Så rent biologisk sånn sett er det ikke noen grunn til at damer skal synes det er veldig godt, men det er fortsatt noen som liker det ;)

Rompa er nA en erogen sone hos bAde kvinner og menn, sA er vel ganske naturlig at de synes det er godt.

Lenke til kommentar
Jenter kan ikke få analeorgasmer, som menn.

Hvis en jente får orgasme analt, så er det faktisk de vaginale stimuleringene som utløser det ;)

Google it

Pisspreik, prøv google selv.

Wikipedia sier bl.a. følgende:

Anal stimulation

Anal orgasm is an orgasm brought on by anal stimulation, such as from anal sex, an inserted finger, or a sex toy. Anecdotal evidence suggests that some women experience anal orgasm as qualitatively different from clitoral or "vaginal" orgasm, though for many others the distinction is less clear.[8]

In both sexes pleasure can be derived from the nerve endings around the anus and the anus itself. Hence, anal-oral contact can still be pleasurable without stimulation of the clitoris. Jack Morin has claimed that anal orgasm has nothing to do with the prostate orgasm, although the two are often confused.[9]

Lenke til kommentar
Det kan jo hende at det er psykisk? De har da nerver oppi der de også! Kjenner flere som liker det fordi de synes det er kinky og spennende.

Er nok ikke så mange nerver i selve tarmen, men åpningen er jo veldig følsom. Ellers vil gjerne vagina også stimuleres gjennom analsex, men det er altså ikke nødvendig.

Det psykiske er selvsagt også viktig; det er mulig å komme uten noen form for fysisk stimulering.

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...