Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analt er dette vanligt?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså...anus er ikke laget for å få plass til en penis inni.

Hvis du lurer på om jenta får vondt... altså... hvordan tror du homofile menn har sex? Så du kan jo prøve å dytte noe inn i ræva på deg selv og se om det gjør vondt! Klart det kan gjøre vondt!

Men noen tåler smerten eller ikke gjør så fryktelig for dem. Men hos noen kan det rifte opp anus og gi ille skader.

Lenke til kommentar

Det går jo helt på smak og behag fra person til person dette. Hvis du vil prøve å ha analsex, så spør kjæresten din, og om hun blir med på det, så bare ta visse forhåndsregler. Vær forsiktig med henne, og om hun ikke vil mer må du bare slutte.

Det kan være lurt om du starter med å f.eks. stikke en finger inn forsiktig først, og så en til, og så enda en. Hvis hun er komfortabel med det, og greier å slappe av (som er nødvendig for at hun ikke skal få vondt ved penetrering) kan du jo prøve med penis. Om hun og du liker det kan dere prøve igjen, hvis ikke har dere fått en liten erfaring begge to :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Kan lukkemuskelen skades da eller? Er liksom noe jeg har tenkt på (åh, all tiden jeg bruker på tanker om analsex :p ); kan homser, eller jenter, få slapp lukkemuskle av analsex? Sånn at skiten bare kommer ukontrolert o.l ?

:p

Lenke til kommentar

Ingenting er umulig, men jeg tror ikke dette vil skje om man da ikke blir voldtatt gjentatte ganger over lang tid f.eks.

Jeg har lest en del på sider osv om sex-tips og sånn (:D) og det står ikke et eneste sted at anal-sex kan føre til at ringmuskelen blir skadet. NOEN gamle mennesker får jo litt slappere ringmuskel i øynene, som gjør at de har litt vansker med å se ting på nært hold. Jeg tviler at man kan drite "ukontrollert" av å ha analsex, enten det er når man slapper av eller ikke.

Når det er sagt, enten du er homofil eller heterofil, så vær sikker på at den som får en penis inn i anus skal være med på det! Og han/hun må slappe av, ellers kan det gjøre vondt.

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha lest på en eller annen nettside at du faktisk trener lukkemuskelen ved å gjøre dette, altså at det gir motsatt effekt av hva du frykter.

Edit: Jeg fjernet linken. Jeg kom på at den siden inneholder et par småting som går imot retningslinjene. :p

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Helsesøster var på skolen og forklarte litt om analsex. Hun mente nå at man skal være veldig forsiktig, og bruke lang tid på å utvide, bruke glidemiddel osv. Siden hun hadde hatt jenter hos seg som har fått lukkemkuskelen ødelagt for livet og må bruke bleier

Lenke til kommentar

Jeg hadde virkelig ingen problemer med å få orgasme på kun anal stimulering (penetrering) så TA DEN PROSTATA!!! I dont need you :wee:

Jeg brukte forsåvidt ikke glidemiddel da jeg drev med det, jeg trengte det rett og slett ikke. Nå derimot (lenge siden sist) har jeg så problemer med å konse om hva jeg faktisk holder på med at det som oftest blir "ikke gidd".

Man blir utvidet etterhvert som man holder på, men selvom jeg som regel hadde rimelig aggresiv sex, uansett hvilket hull, var det aldri noen skader. Muskelen min har det fint, jeg har ikke hatt rifter eller sår, og heller aldri noen uhell :grin2:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...