konduktans Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg fikk nettopp Tree Hundred' mitt fra Komplett. Det første rare jeg la merke til var at 140mm vifta lå på bunnen av kabinettet, ute av holderen sin(altså ramma hang øverst og vifta lå nederst). I tillegg bråkte det noe helt sinnsykt, noe som ikke stemte helt med andre reviews jeg har lest. Det hørtes faktisk ut som en støvsuger på bol. Noen som har opplevd liknende? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Virker litt rart. Skal vel en god del ytre påvirkning til for å greie å riste ut fire festeskruer (fra HW.no review) http://images.gfx.no/489/489584/Tak_stor001.jpg http://images.gfx.no/489/489624/Takfan_stor001.jpg Har du makan til denne? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Ja. Den delen av vifta som skrus fast hang der, men selve viftebladene, eller "propellen" om du vil, lå på bunnen av kabinettet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kanskje fått satt den skjevt/feil på, sånn at det forårsaker ekstra støy? Ser det kan stilles rotasjonshastighet; Low, Medium, High. Skal jo normal ikke bråke noe på Low-instillinga iallefall. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja. Den delen av vifta som skrus fast hang der, men selve viftebladene, eller "propellen" om du vil, lå på bunnen av kabinettet. Har "propellen" løsnet fra vifta og falt ned i bunn av kabinettet? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Indeed. Fikk putta den i igjen, og lyden er ikke så ille på low. Hadde den på medium uten at jeg visste det:P Derfor det bråka. Opplevd det samme eller? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke samme kabinett som deg. Lurte bare på om jeg forsto deg riktig. Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvis propellen lå på bunnen ville jeg ha satt meg og skrivd/ringt til komplett og bedt om ny vifte hørtes ikke bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå