Pansergnom Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) haha, ja... Fy faen den første røyken var digg, Husker det godt..... før jeg trakk ned og begynte å hoste som om lungene mine holdt på å vrenge seg og mageinnholdet var godt på vei ut feil vei! Broren min er avhengig av kullsyre! Mon tro om sjangsen for å få kreft er større om man blir sugd av en kjerring som røyker... Endret 14. juli 2008 av Pansergnom Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det du sier trådstarter må være det latterligste jeg noen gang har lest. Håper hun dumper deg, for du har ingen rett til å sette opp et ultimatum for en slik filleting. Det du sier trådstarter PaperWalls må være det latterligste jeg noen gang har lest. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Da må du nesten fortelle meg hvorfor du sier det? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har ikke lest hele tråden; men press på henne en hel pakke med røyk som hun må røyke med en gang. Skal tro hun slutter fort etter å ha røyka den. Lenke til kommentar
Gjest Smokey the dog... Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Som sakt at man begynner å røyke når man er 17-18 år gammel sier noe om grunnleggende verdier. Når det skjer finner man kanskje ut at den personen man er glad i ikke er den man trodde. Og da er det ikke så rart at man revurderer forholdet. Er ikke noe idiotisk her så vidt jeg kan skjønne. "grunnleggende verdier"? du får utdype det der Det å begynne å røyke er jo akkurat det samme som at man ikke bryr seg om sin egen helse. Pluss at du ikke bryr deg om de som er rundt deg. Og da spesielt den personen man er sammen med. Litt offtopic, men dette argumentet blir voldtatt av folk som ikke røyker. Og det kan fint unngås ikke minst så er ikke dere så skrøpelige at viss en som røyker går forbi så er det så ufattelig fælt at.. Dere har jo en dårligere helse enn farmora mi, selv om dere er mye yngre. Men hva med folk som drikker da? De skaper mer trøbbel. Tror ikke jeg har sett dette i en diskusjon om alkohol... Morsomt det der... Men det har vel med at flere drikker. Og da er det ikke så farlig, klager på det som ikke passer meg mentalitet.. Dere må gå mer i naturen viss dere ''ser bort ifra asma osv'' tåler så lite. Byluften som tar knekken på dere kanskje. =P Jeg liker selv ikke røyk, men dere er helt fanatiske til tider. Og elsker man noen så dumper man de ikke pga røyk. Dere som ikke skjønner det har aldri elsket noen. Hehe. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hver sin smak vel, noen liker røyk og andre ikke. Selv hater jeg røyk, det er er ekkelt og lukter dritt. Har selv kyssa med ei jente som røyka, det var nettopp som å kysse en skorstein.. Skjønner trådstarter godt. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har du kysset en skorstein? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå