kavk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg er på jakt etter golf køller. Har spilt endel men har ikke tatt grønt kort. Jeg ser litt på noen køller fra GigaGolf.com (m510 force muscle) Det sies at disse køllene bare er for de videre kommende, men jeg ser på meg selv som en "viderekommen" golfspiller. Spiller med noen som har rundt 20 i hcp og de sier at jeg har en veldig bra sving, og jeg treffer 95% av gangene ballen rent. (har spilt tennis i 12år, så svingen osv kommer litt naturlig) Så det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer fra bestilling via GigaGolf? Hvis det er noen som fraråder meg å kjøpe disse køllene så si ifra. Takk for svar! Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 også interesert i å høre om dette... any1? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 hehe lenge siden jeg la ut denne gitt, meeen har kjøpt meg køller derifra! og vil bare si: UTROLIG BRA!! bra kvalitet, gode å svinge og ballen går rett;) alle jeg har snakket med har sagt at køllene kjennes utrolig gode ut og det gjør de! Kjøpte ikke de som er nevnt ovenfor men kjøpte: TRX Ion control. Skal bestille driver derifra i starten av september! Men tilbake til poenget, jeg prøvde noen køller som er som musle force køllene og det er vanskelig, ikke å anbefale en nybegynner uansett om man er flink. Du må ha en perfekt treff hele tiden. Så gå heller for noe litt lettere, som f.eks TRX Ion control (clone køller av TaylorMade R7). Prøvd ekte R7 køller men merker ikke noe forskjell. har du 5 i hcp merker du sikkert det=p Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 bestilte klonene av Callaway x-20 så får vi se hvordan de er Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva måtte du betale for å få køllene til Norge? (frakt/toll/mva etc) Lenke til kommentar
kavk Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 50$ for frakt(250kr) også kom det toll/mva i tillegg. jeg kjøpte for 2,5k og måtte betale 400 i toll/mva Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har du tatt grønt og kvitt kort no? Om du treff på 95% av slagene bør du rase ned i hcp ganske kjapt. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 jada =D turnering neste helg;) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Høyrest bra ut. Eg har gått frå 36 til 22 i hcp i år. Kom på 2. plass på klubbmesterskapet i går, 2 slag bak vinnaren. Siste turnering for min del blir nok no på lørdag. Edit: Kjøpte forresten litt køller frå The World Of Golf for ein månad og to tilbake, kjapp og grei levering. Endret 15. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei! har også sett litt på disse c510 cravity og muscle. Vurderer å kjøpe 4-7 jern av cravity og 8-P med muscle altså blad. Hvordan er kvaliteten fra gigagolf? Er det skikkelig kvalitet? Er interresert i å høre hva folk mener om dem . Lenke til kommentar
fenral Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Høyrest bra ut. Eg har gått frå 36 til 22 i hcp i år. Kom på 2. plass på klubbmesterskapet i går, 2 slag bak vinnaren. Siste turnering for min del blir nok no på lørdag. Edit: Kjøpte forresten litt køller frå The World Of Golf for ein månad og to tilbake, kjapp og grei levering. Disse køllene du tenker å kjøpe, er de blades? om de er det så ser jeg virkelig ikke poenget med å kjøpe det nå som du ennå er på 15 i hcp. mitt tips er å spille med noe enklere et par år til. 95% rent ball treff og ikke tatt grønkort gir ingen mening, isåfall har du et meget sjeldent talent. Ikke sikker omj jeg har det selv og da spiller jeg på 4,7hcp. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 tar opp en gammel tråd her... Andre som har erfaring rundt kjøp av clone sett på gigagolf.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå