Gjest Guttenmedkrummetpenis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Min penis står ikke oppover! Den står heller ikke rett ut, men den bøyer seg bittelitt nedover faktisk :S Først går den ganske mye opp, så bøyer den seg litt nedover, lenger oppe... Går det an å ha sex med en sånnen penis? Er vanskelig å få den inn da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Går helt fint å ha sex med en bøyd penis, så sant den ikke nærmer seg 90 grader. Det er praktisk at den er litt bøyd, da den lettere kan nå g-punktet i enkelte stillinger. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 no worries "guttenmedkrummetpenis" det funker fjell med bøyd penis! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Dette fungerer absolutt ikke. Neida. Det skal gå fint det. Min bøyer seg tydelig til siden. Og jeg tør fremdeles påstå at den fungerer fint til sitt bruk. Jeg har hvertfall ikke erfart noe annet. Nei, la det stå til du. Og tenk så kjedelig det ville vært, om all verdens menn hadde helt rett penis. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er helt normalt å ha skjev penis. Penis kommer i mange fasonger og variasjoner. Mange er rett opp, mens andre har en penis som bøyer seg ned, fremover eller til en av sidene. At penis er skjev har ingenting med at du har onanert å gjøre. Felles for omtrent alle typer er at de fungerer helt normalt under sex. Det er kun i et fåtall tilfeller at penis er så skjev at det vanskeliggjør eller umuliggjør samleie. I slike tilfeller kan en operasjon i noen tilfeller gi en bedre funksjon, men operasjonen er ikke helt risikofri. http://klara-klok.no/wips/1139442939/caseId/487227255/ Itno problem der i gården, nei... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Min penis står ikke oppover!Den står heller ikke rett ut, men den bøyer seg bittelitt nedover faktisk :S Først går den ganske mye opp, så bøyer den seg litt nedover, lenger oppe... Går det an å ha sex med en sånnen penis? Er vanskelig å få den inn da? Hei. Jeg tror du beskriver et medisinsk fenomen som kalles for Chordee. Det er en anatomisk abnormalitet som kan fikses av en urolog. http://en.wikipedia.org/wiki/Chordee Vaio Endret 13. juli 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg tror faktisk at en bøyd penis er en fordel noen ganger! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Min penis står ikke oppover!Den står heller ikke rett ut, men den bøyer seg bittelitt nedover faktisk :S Først går den ganske mye opp, så bøyer den seg litt nedover, lenger oppe... Går det an å ha sex med en sånnen penis? Er vanskelig å få den inn da? Hei. Jeg tror du beskriver et medisinsk fenomen som kalles for Chordee. Det er en anatomisk abnormalitet som kan fikses av en urolog. http://en.wikipedia.org/wiki/Chordee Vaio nei det gjør han ikke. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 care to xplain? Det er så klart en liten mulighet for det. Men mest sansynlig er trådstarters penis ganske gjenomsnittlig, og lik de fleste andre her i landet. Det å da trekke frem slike eksempler tror jeg bare blir en smule feil ovenfor trådstarter. Hvertfall det å trekke det frem som at. "Du har en slik diagnose, og den fikses på denne måten." De aller fleste her i landet har en skjev penis, og de færreste tror jeg orker å stresse med å endre den. Men dette er bare min mening om saken. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er helt normalt at den buer opp, ned eller til en av sidene. Det er heller ikke unormalt at den buer mer innerst eller ytterst. Det er like mange forskjellige peniser som det er menn. Så lenge den fungerer, og ikke står i nærmere 90 graders vinkel vil den fungere akkurat som den skal Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det å da trekke frem slike eksempler tror jeg bare blir en smule feil ovenfor trådstarter. Hvertfall det å trekke det frem som at. "Du har en slik diagnose, og den fikses på denne måten." For fremtidige refereanse, vil jeg minne andre brukerer at jeg skriver/gir ingen diagonose. "Jeg tror du beskriver et medisinsk fenomen..." "Jeg tror", betyr ikke, "Du har", "Det er" eller "Diagonosen er" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 For fremtidige refereanse, vil jeg minne andre brukerer at jeg skriver/gir ingen diagonose. "Jeg tror du beskriver et medisinsk fenomen..." "Jeg tror", betyr ikke, "Du har", "Det er" eller "Diagonosen er" Jeg beklager. Leste litt raskt der. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har hørt at så godt som alle er skeive, men har ikke hørt om noen som er skeive fra midt på og opp... er det like normalt? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Har hørt at så godt som alle er skeive, men har ikke hørt om noen som er skeive fra midt på og opp... er det like normalt? Det er ganske så vanlig så vidt jeg vet. Edit: Så fremt det ikke er 90grader vi snakker om da så klart. Endret 16. juli 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 har aldri testa. Men hadde kanskje syntest det var litt rart om pikken peket nedover, eller...instinktivt ville jeg tenkt..." Ah...han tenner kanskje ikke på meg"? Eller at han kanskje var nervøs, ølpikk, eller potensproblemer ( alt etter alderen selvsagt): Lenke til kommentar
pwned Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis en av dere står på hodet har du jo gode muligheter til å stimulere G-punkt. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 har aldri testa. Men hadde kanskje syntest det var litt rart om pikken peket nedover, eller...instinktivt ville jeg tenkt..." Ah...han tenner kanskje ikke på meg"? Eller at han kanskje var nervøs, ølpikk, eller potensproblemer ( alt etter alderen selvsagt): Så det at den var steinhard ville ikke gitt deg en indikasjon på at han kanskje tenner på deg likevel? haha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg