Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei. Har siden i går slitt skikkelig for å få alt ut. Jeg vil på do, men det vil liksom ikke ut. Jeg klarer ikke å presse mer, det gjør så vondt. Kjøpte klyster på apoteket, men det hjalp ikke heller!! Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å drikke kefirmelk, men har ikke merka noen effekt ennå.. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Forsøk med en sykkeltur,eller annen form for fysisk aktivitet..pleier å få fart på "systemet" :-) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Prøvd det.. Gir opp snart Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dulcolax! Kjøp på apoteket (de vanlige tabelettene funker best mot skikkelig forstoppelse), ta 3 av de, vent 12-16 timer og så skal du nok se noe som løsner! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Fiber, fiber, fiber. Svisker er jo et annet remedie som hjelper. Avføring skifter farge, bare så du er klar over det. Biola / yoghurt får fart på systemet. Ellers har kroppen en egen mekanisme hvis det tetter seg, prøver å spyle ut systemet. På eget ansvar, hørtes ubehagelig ut. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 hm. Da jeg lå på sykehuset gikk jeg 11 dager uten å bæsje. Har et helvete. Prøvde alt fra klyster til å spise svisker. Det som funket for meg faktisk var activia joghurten. Spiste tomatsuppe og siden jeg alltid får renneræv av det. Så tilslutt kom det ut. Så vist jeg var det så ville jeg prøvd activia joghurt og å spise tomatsuppe Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) edit: ser at jeg bomma på hvilken grad av forstoppelse det gjaldt. edit2: en hel pakke frisk el panda lakrits kan få god fart på fordøyelsen. Endret 11. juli 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Lactulose, og glem bruksanvisningen: ta hele flaska Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 fiber og rikelig med drikke... det kommer nok etter hvert... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 lakser olje selges.. ... god fornøyelse... funker som bare F*EN ..... beregn et par timer fri fra venner og kjæreste når du heller nedpå med dette... ta med deg litt lesestopp på toalettet.. PS : Plumbo burde da funke neida.. bare kødda Lenke til kommentar
lamial Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dulcolax! Kjøp på apoteket (de vanlige tabelettene funker best mot skikkelig forstoppelse), ta 3 av de, vent 12-16 timer og så skal du nok se noe som løsner! Støtter den! Jeg tok 3 stykk av den en gang, og da spydde jeg jaggu og. Siden har jeg bare tatt to av gangen. Men den funker som faen! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dulcolax! Kjøp på apoteket (de vanlige tabelettene funker best mot skikkelig forstoppelse), ta 3 av de, vent 12-16 timer og så skal du nok se noe som løsner! Støtter den! Jeg tok 3 stykk av den en gang, og da spydde jeg jaggu og. Siden har jeg bare tatt to av gangen. Men den funker som faen! Haha. Jeg tok også 3. Tok 13.5 time før det kom noe, men da kom det til gjengjeld så kjapt at jeg følte jeg måtte holde meg fast i dassen for å ikke lette. For en jævlig følelse, men dog bedre enn at det ikke kommer noe Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tenk deg at du skal stå på en diger scene midt i Oslo og har 200 000 øyne rettet mot deg samt mange TV-kameraer, og at alt du sier og gjør kan sees av hele Norge. Tenk så skummelt det må være! Eller du kan tenke at du om noen timer skal få vite en viktig eksamenskarakter. Eller du kan sørge for å trene ved å løpe, gå eller jogge. Det er også lurt å holde seg unna lyse bakevarer og heller spise grove produkter samt mye frukt og grønt. Drikk masse vann. Så skal du nok få fart på litt av hvert etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå