Isabeel Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Var litt usikker på hvordan jeg skulle formulere tittelen og slikt, men men. Jeg eier et harmon/kardon sound sticks, og hadde ingen problemer med å bruke både det og hedasette. Hedsette er med usb (også vanlige plugger om jeg vil) og har bare dratt ut pluggen til høytalerene nårr jeg skulle bruke headsette og plugget inn usbn. Så når jeg skulle høre på musikk i høytalerene en dag, var det en slik "skurre-ekko"-lyd. Hadde ikke endret innstillingene eller noe, og fant ikke ut problemet, så jeg levert dem inn. De fant ingen feil, så jeg fikk dem igjen, og fant ut selv hva problemet var. I "Realtek HD audio manager" under "Miljø" hadde det tydligvis blitt endret til "Bad" eller noe, så når jeg nullstilte det, var alt fint. Helt til jeg skulle bruke headsette igjen... Når jeg plugget i usbn, fungerte verken lyden eller micen. Prøvde å restarte, men neida. Så prøvde jeg pluggene, og da virket lyden, men ikke micen, og jeg er 100% sikker på at den er i rett hull, så det er ikke problemet. Når jeg har i usbn, virker som sagt ikke lyden, men da virker micen, det vet jeg fordi jeg hører det når jeg blåser i micen, "feedback" eller noe heter det vell. Men det virker ikke nårr jeg har i pluggene. Prøvd å teste micen i kontrollpanel, men får feilmelding om at stemmen ikke er blitt registrert. Noen som vet problemet? Er foresten steelsound 5h v2 USB om det er til hjelp. Takk på forhånd, og beklager om det ble litt rotete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå