baguett Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hær sitter jeg med en logitech G11 tastatur men har et lite problem, jeg kan ikke finne dette tegnet noen stedet på tastaturet: < Noen som vet om det er meningen om det skal være borte ellr? :S Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vet at tastatur med engelsk layout ikke har det. Men nå skriver du "Hær" så da har du vel ikke engelsk layout. Den skal ligge på samme tast som >. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Stemmer det at du ser ikonet på tastaturet, men at det ikke er det ikonet som kommer opp på skjermen? Slik det er på min G15, må man trykke SHIFT+ALT(gjør om til engelsk tastatur) så kan du trykke på ikonet, før du trykker på SHIFT+ALT igjen for å bytte tilbake til norskt tastatur Mvh Olav B, G Endret 9. juli 2008 av olavgulb Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Stemmer det at du ser ikonet på tastaturet, men at det ikke er det ikonet som kommer opp på skjermen? Slik det er på min G15, må man trykke SHIFT+ALT(gjør om til engelsk tastatur) så kan du trykke på ikonet, før du trykker på SHIFT+ALT igjen for å bytte tilbake til norskt tastatur Mvh Olav B, G Funka ikke..men kansje det har noe med at jeg ikke har installert softwaren Endret 11. juli 2008 av baguett Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Funka ikke..men kansje det har noe med at jeg ikke har installert softwaren Nei det har det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå