LøperFraVevelstad Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hei, jeg er i Oslo, og treningsmulighetene er små. det går kun i fotballtriksing, etc. men nå er jeg sulten på fart, og jeg sitter og tenker på om det er effektivt å hoppe opp trapper? you see: jeg bor høyt i ei blokk, så jeg tenker på å ta heisen ned, hoppe opp trappene, hvile på heisturen ned, og hoppe opp igjen. er dette effektivt, og ikke minst: HVILKEN form for trening er dette? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det blir som utholdenhetstrening. For å kicke ting opp litt, kan du jo utføre en dyp knebøy for hvert trinn, istedet for bare å hoppe oppover når du så vidt bøyer knærne. Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 blir sliten av å tenke på det Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ser for meg at man faller bakover om man gjør knebøy i en trapp Trappehopping hjelper vel på spensten også? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ikke hvis du har litt balanse, og kan utføre knebøy med nogenlunde korrekt teknikk. Hvis ikke trappetrinnene er 0.1cm dype da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå