Gå til innhold

AoC: Mulighet for Gamer.no til å la oss spøre Funcom om saker?

Anbefalte innlegg

Vi som henger her på forumet er mange og i alle aldere og kjønn. Vi spiller Age of Conan og har nok allesammen spørsmål ang ting i dette spillet.

Hadde det ikke vært mulig om Gamer.no hadde satt sammens en rekke spørsmål som vi her har og levere til gutta/jentene hos Funcom?

La oss si det blir laget en topic hvor en bruker kan stille maks 3 spørsmål vær og dere i Gamer.no plukker ut dem dere synes er best og leverer til Funcom.

Bare en tanke som kunne vært litt artig, kanskje få en fin dialog med Funcom og Gamer.no og forumet her?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, har nok enn del å komme med.

Du har vel det ja.

Denne gangen vil jeg si det bare er positivt om Nagina får brukt evnene sine til å gjøre noe godt for AoC da. Om folk kommer med konstruktiv kritikk til Funcom trur jeg virkelig ikke de har noe imot selv, men blir det for negativ vinkling kommer de ikke til å svare. Jeg trur ikke noen av de som bruker tiden sin her inne på AoC forumet med å spre sine meninger om spillet på godt eller vondt kommer til å misbruke en sjanse til å snakke med norges største MMO-utviklere ved å bare slenge dritt og spre galle.

Sterke velformulerte meninger og forbedringforslag er det ingen tvil om at det er noen her inne som kan komme med om de vil, og det hadde nok vært artig å få stilt Funcom et par spørsmål, men slikt kommer alltid til å være på Funcoms premisser og så de vil bare velge å svare på det de føler de kan svare på og la være å svare på større kanskje mer kritiske spørsmål/kommentarer.

Og at noen i Funcom skal svare i en tråd på Funcoms vegene slik som her på forumet, det trur jeg neppe skjer i noen nær fremtid. Skal det være en slik spørrerunde blir det som hos VG.no hvor bare "godkjente" spørsmål ( i Funcom og hvem som helst andre sine øyne ) blir svart på. Og da mener jeg ikke "Hei, digger AoC men kunne ikke dere lagt til noen Alver?!! plx, vil så være legolas!" , dette er nok heller et eksempel på hva de ville svart på. Klart kritiske spørsmål som er lagt ut for å få frem at AoC har mangler kommer nok aldri til å nå frem i noe slikt.

P.S Aff, jeg klarer ikke skrive nå, null søvn. TRØTTING!

Lenke til kommentar
Joda, ble kanskje litt forhastet svar. Har en del spørsmål jeg også. F.eks hvorfor ikke Soldier klassene(Dark Templar spesiellt) er brukbare.

Vel jeg vet både Axemen og Ruscorp bruker Dark Templar som en av sine maintanks så, og en pvp speccet Dark Templar tar da min Necro på under 5sekunder. Så DT er ikke så gale.P

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...