MacManus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Som topic sier, hele windows explorer kræsjer når jeg markerer eller spiller av en videofil. Dette er veldig irriterende, og jeg har lest litt rundt på forumet her nå, men kommer ikke frem til noen lure svar. Jeg er helt blank, spurt alle jeg kjenner og ingen av de har noengang hatt samme problemet. Det står følgende: "Explorer.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." Feilsignaturen sier meg lite om hvorfor det skjer. Hele arbeidslinjen forsvinner også, men kommer igjen etter en liten stund, og alle explorer rutene jeg eventuelt hadde hatt oppe forsvinner/lukkes. Er det noen som har vært borti dette problemet før og vet hvordan man kan fikse det? Mvh MacManus. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hadde det problemet for lenge siden. Jeg reinstallerte det.. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Xp-avi fix http://www.softpedia.com/progDownload/Wind...load-16745.html Start->kjør regsvr32 /u shmedia.dll(mediapreview mapper av) shimgvw.dll /u Hjelper ikke kjører vi bare videre. Endret 10. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå