Gå til innhold

BK: Trost i skog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et fint bilde av Rødvingetrosten dette, bedrevet mye lysning i mørke undertoner? Ser ut som stjerten er unormal lys, og også høyre side.

Ellers bra skarphet, ut ifra hva jeg klarer å se i slikt format (Størrelse)

Bakgrunnen kunne jo vært bedre, men ikke lett på høye brennevidder og lang avstand. Ang komposisjon så blir det litt får høyt, og ville hatt mer på begge sider, og mindre i topp.

Lenke til kommentar
Bakgrunnen er fiksa litt på i Photoshop for å gjøre det mindre rotete. Var veldig sterk sol den dagen, men tror ikke det ødela så veldig mye. Hva synes dere?

Det er en fin vindrossel. Eller rødvingetrost, hvis I insisterer... :)

Men jeg kan ikke helt slippe følelsen af at billedet er lidt skævt? Svært at vurdere om fuglen SAD sådan, eller om det var kameraet, men nu prøvede jeg at rotere det 10 grader mod uret, og det ser mere balanceret ud i mine øjne (selvom jeg var nødt til at beskære _meget_ tæt).

Hvis du har mere "luft" at tage af på originalbilledet, tror jeg med fordel du kunne rotere det lidt mod uret, og så beskære mindre lodret, som Mr. Olsen også foreslog. Lyset synes jeg du har klaret fint.

post-80798-1215692476_thumb.jpg

Endret av MetteHHH
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...