dude80 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har mange andre filer som også prøver å komme på nett...(jeg kjører windows xp). Skal jeg stoppe slike filer fra å komme på nett? Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 winserv er vel litt spy aktig tror jeg, bare hindre den. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det interessante er at den filnavnet ligner på winsrv.exe som er en fil som skal være der. Det er en vanlig framgangsmåte, å gi uønsket programmvare like navn som programvare som skal være der. Tyder derfor på bogus da. Prøv å søk litt på google. Så finner du endel info. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har mange andre filer som også prøver å komme på nett...(jeg kjører windows xp). Skal jeg stoppe slike filer fra å komme på nett? Kjør adaware og rens boksen din for spyware og annen dritt. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 jeg lasta ned spybot...er det bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå