Gå til innhold

Komplett.no, raskere enn før.

Anbefalte innlegg

har merket at noen av pakkene jeg får har fått merke på seg, men jeg tror ikke at komplett gir de som handler mest bedre service

det er forskjellsbehandling

Vist det er tilfelle at de "prioriterer" kunder som handler mye og klager lite er det ikke bare skremmende men trolig også ulovlig, jeg kan ærlig talt ikke tenke meg at komplett har sunket så lavt. Ville vert greit å få en kommentar fra komplett da jeg vet de er inne å sjekker sidene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angåede prioriteringer av pakker har jeg motatt følgende mail fra Komplett, jeg siterer: "Vil også benytte denne mulighet til å avkrefte ryktene om at vi merker varene. I de tilfeller der det har skjedd en fra vår side prioriterer vi selvsagt denne saken raskest mulig. Mvh kundesenter Komplett.no" sitat slutt.

Det gjøres oppmeksom på at sitatet er avskrevet ordrett fra mail :-? :-? :-?

Lenke til kommentar

Vil også benytte denne muligheten til å avkrefte ryktene om at vi merker varer for prioritering.

I de tilfeller der det har skjedd en feil fra vår side prioriterer vi selvsagt denne saken slik at kunde får sin vare raskes mulig.

Lenke til kommentar

Komplett er en fin butikk så lenge handelen holder seg innenfor A4-formatet. Hvis det skjer en feil fra deres side, eller du prøver å få litt ekstra service, faller de igjennom så det holder.

Men denne diskusjonen er vel egentlig overflødig, når vi har "lesernes erfaringer"-systemet i webshopguiden ?

Det er alltid folk som aldri har hatt problemer med de og blir røde i trynet når de leser slike poster, og det er jeg litt lei av.

Om en butikk har gitt bra service til 80% av kundene sine og dårlig til de resterende 20%, er det fortsatt dårlig.

Snakker nå bare om nettbutikken, RL butikkene virker det som om folk har bedre erfaring med.

Lenke til kommentar

Hm, ser jammen ut til at Komplett er her inne og får hw.no til å slette ratinger i webshopguiden ?

Mitt var i hvert fall borte, mulig det skyldes serverkræsjen de hadde for en stund siden, dog, men trodde den bare affekterte forumet ?

Lenke til kommentar

Det finnes ALTID kunder som har urimelige krav å det finnes ALTID uerlige kunder som prøver seg om da disse komer under de 20% så synes jeg de ligger perfekt ann i forhold til kundebehandling. selv om det sies at kunden ALTID har rett så er ikke det fakta jobber du i noe som helst butikk så vet du det.

Lenke til kommentar
Det finnes ALTID kunder som har urimelige krav å det finnes ALTID uerlige kunder som prøver seg om da disse komer under de 20% så synes jeg de ligger perfekt ann i forhold til kundebehandling. selv om det sies at kunden ALTID har rett så er ikke det fakta jobber du i noe som helst butikk så vet du det.

Dette var da en liten avsporing ? Selvfølgelig finnes det idiotiske kunder, det vet da jeg også, men som sagt, ta deg tid til å lese gjennom de dårlige erfaringene under "webshopguiden", så ser du at det ikke vanligvis er "urimelige krav" som blir stilt.

Lenke til kommentar

Hvorfor gir dere Komplett så mye creds for å være raske med bestillinger?

Nesten alle webshopper som har eget lager plukker varene nokså kjapt etter at bestillingen er godkjent, såfremt varene er på lager.

Det er Posten som skal ha ros for rask levering! Det er jo de som frakter varene fra Kompletts lager til ditt postkontor/din dør!

Posten kommer nok flere ganger om dagen og henter pakker fra lageret til Komplett, siden det er mange kolli som skal sendes.

Slik kommer varene dine raskt inn i postsystemet og kan fraktes til deg. Andre webshopper har kanskje kun besøk av en postbil én gang om dagen, siden de ikke er så store og har så mange bestillinger som skal sendes.

Greit, Posten har også skyggesider, som f.eks. pakkefotball, men det var ikke kritikk Posten skulle få i denne posten... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...