mac1334 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jøss, nå har Komplett.no blitt bra på behandling, pakking og utsending av pakker. Bestilte et skjermkort ca kl. 12.00 i går. Kl 07.08 i dag tidlig var pakka i Seljord, Telemark. Og kl 10.30 var pakka hjemme hos meg.... Før tok det ofte 3-4 dager på små pakker. Go Komplett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hadde de bare blitt like bra på servicen Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hadde de bare blitt like bra på servicen Hva har du å utsette på servicen da? Er det ikke bra service å ha kjapp levering kanskje? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg er ivhertfall veldig fornøyd etter to kjøp hos komplett sin webshop der begge pakker kom etter få dager og siden det tok en måned mellom begge kjøp og alikevel tok det like kort tid så har Komplett fått en stjerne i boka fra min siden . Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har aldri handlet på en annen webshop enn komplett jeg Planlegger snart å handle på microplex pga. overklokking.no t-skjortene 8) Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 De har blitt veldig raske med å betale tilbake fraktutlegg for varer til retur også Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hadde de bare blitt like bra på servicen Hva har du å utsette på servicen da? Er det ikke bra service å ha kjapp levering kanskje? Det er en liten del av service pakken til et firma, den viktigste delen ligger på reklamasjon , der er desverre Komplett noe av det verste jeg har opplevd og jeg handler en del så jeg vet hva jeg snakker om. I tillegg jobber jeg i servicenering selv og må si jeg hadde vert flau vist jeg hadde gitt så dårlig service til mine kunder. Det er en kjent sak at service er en utgiftspost for alle firmaer og jo større du blir jo større blir denne utgiftsposten vist du skal bestrebe deg på samme service, desverre ser man at enkelte firma kutter ned på denne posten for å spare penger, det virker for meg som om KOMPLETT har kuttet veldig mye akkurat her. Lenke til kommentar
milamber Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg tror neppe Komplett kutter ned på servicen når de har blitt så store som dem har blitt. Det virker jo høl i hue spør du meg. Dersom det hadde vært tilfellet så tror jeg neppe de hadde vokst så mye som dem gjorde i 2002. Det min teori er er at jo større man blir jo flere rutiner må man ha. Når man er en liten bedrift så har man større slingrinsmon. Da kan man gi bedre service til alle kundene fordi man ikke har masse returer o.l. Når man vokser så vil antall returer også vokse og for at man skal kunne ha et vist system i rotet så må det innføres rutiner. Det som jeg ser som et problem er at disse rutinene ikke gagner alle. Og problemet her igjen er at enhvert menneske har sine egne krav som man gjerne vil stille. Det er komplett :wink: umulig å tilfredstille alles krav, og det er noe man igjen ser ved andre større bedrifter som Telenor, NextGenTel osv osv. Alle har et system å gå etter. Men det skal også sies at man kan finlese kjøpsloven så kan det hende det finnes ting der som man igjen kan bruke mot firmaet dersom man føler seg urettferdig behandlet. Sånn til slutt så syntes jeg det uansett er fint at Komplett har god fart. Det viser ihvertfall at dem er på rett vei. Får håpe det også blir like tilstander med returer også Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 vel, liker fremdeles ikke å stå i kø i komplett butikken her i bergen. tar ofte 20min før det er min tur (føles som 20min i alle fall). web shoppen er super! fikk masse snacks av de lenge før de skulle få det inn. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hadde de bare blitt like bra på servicen Hva har du å utsette på servicen da? Er det ikke bra service å ha kjapp levering kanskje? service er MYE mer en levering Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hadde de bare blitt like bra på servicen Hva har du å utsette på servicen da? Er det ikke bra service å ha kjapp levering kanskje? service er MYE mer en levering Amen!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg kan jo ta et eks på retur/service. Den 20 feb mottok komplett en retur fra meg, jeg har enda ikke fått oppgjør. Den 4 Mars sendte jeg en retur til PsData denne skulle de da ha ca 8Mars i dag er den oppgjort. Det vil si at PsData brukte ca 11 dager fra de mottok varen til jeg hadde oppgjør, menst komplett har brukt 30 dager og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Dem har brukt fire måneder så langt på en Wetern Digital hard-disk. Tidligere var dem helt på topp når det gjaldt service men dette er for dårlig. Problemet i min sak er et RMA nummer hva nå det måtte være. De forlanger dette men har ikke vert istand til å lage et slikt i og med disken ikke finnes på kontosidene. Bynner nesten å lure på om dem har tenkt å dra ut tiden så lenge at garantien ikke lenger er gyldig... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Kjøper bare hos komplett... har kjøpt hos to andre nettbutikker, men det var fordi det var billigere og de hadde noe komplett ikke hadde... Men ellers velger jeg komplett! Eneste som er dårlig med komplett er, for en så stor "kjede" å være, så er det dyrt på ekelte varer. Men ellers er komplett two thums up! <? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hadde de bare blitt like bra på servicen Hva har du å utsette på servicen da? Er det ikke bra service å ha kjapp levering kanskje? Det er en liten del av service pakken til et firma, den viktigste delen ligger på reklamasjon , der er desverre Komplett noe av det verste jeg har opplevd og jeg handler en del så jeg vet hva jeg snakker om. I tillegg jobber jeg i servicenering selv og må si jeg hadde vert flau vist jeg hadde gitt så dårlig service til mine kunder. Det er en kjent sak at service er en utgiftspost for alle firmaer og jo større du blir jo større blir denne utgiftsposten vist du skal bestrebe deg på samme service, desverre ser man at enkelte firma kutter ned på denne posten for å spare penger, det virker for meg som om KOMPLETT har kuttet veldig mye akkurat her. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg har en teori om at grunnen til at komplett ble så store var at de var tidlig ute. før i tiden, i gåseøyne, hadde ikke nettbutikkhandel med hardware tatt av, så komplett var overlegen på pris. I dag er siturasjonen HELT en annen. men det henger igjen hos visste som ikke handler så mye hardware, at de holder seg til det samme gamle. Og likt fortelles videre, samt at komplett har fått etablert seg godt med butikker osv. Servicen er derimot møkk, nesten like katastrofal som ITbutikken sin. Noen som handler veldig mye er uenige i dette i nyere tid. Dette fordi komplett har begynt å merke pakkene sine etter prioritering. De som handler mye (endel av de her inne bl.a) blir satt et klistremerke på og prioritert i saksbehandlingen. Alle kunder fortjener nemlig ikke samme service hos komplett... KOMPLETT? NEI TAKK, HELLER STYKKEVIS OG DELT Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg har en teori om at grunnen til at komplett ble så store var at de var tidlig ute. før i tiden, i gåseøyne, hadde ikke nettbutikkhandel med hardware tatt av, så komplett var overlegen på pris. I dag er siturasjonen HELT en annen. men det henger igjen hos visste som ikke handler så mye hardware, at de holder seg til det samme gamle. Og likt fortelles videre, samt at komplett har fått etablert seg godt med butikker osv. Servicen er derimot møkk, nesten like katastrofal som ITbutikken sin. Noen som handler veldig mye er uenige i dette i nyere tid. Dette fordi komplett har begynt å merke pakkene sine etter prioritering. De som handler mye (endel av de her inne bl.a) blir satt et klistremerke på og prioritert i saksbehandlingen. Alle kunder fortjener nemlig ikke samme service hos komplett... KOMPLETT? NEI TAKK, HELLER STYKKEVIS OG DELT Dette her bør du vel kanskje være litt forsiktig med å si, med mindre du har veldig sterke beviser på dette... som f.eks at du jobber der og setter på klistremerker selv. Jeg tror nå heller at noen får beskjed om å "merke pakken med mitt navn slik at jeg raskere får returen" er mer korrekt når noen hyggelige mennesker ringer inn med en hastesak. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 har merket at noen av pakkene jeg får har fått merke på seg, men jeg tror ikke at komplett gir de som handler mest bedre service det er forskjellsbehandling Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg kan jo ta et eks på retur/service.Den 20 feb mottok komplett en retur fra meg, jeg har enda ikke fått oppgjør. Den 4 Mars sendte jeg en retur til PsData denne skulle de da ha ca 8Mars i dag er den oppgjort. Det vil si at PsData brukte ca 11 dager fra de mottok varen til jeg hadde oppgjør, menst komplett har brukt 30 dager og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Huff, hørtes ikke bra ut Har sendt inn en retur til komplett, håper ikke de bruker såå lang tid... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg har en teori om at grunnen til at komplett ble så store var at de var tidlig ute. før i tiden, i gåseøyne, hadde ikke nettbutikkhandel med hardware tatt av, så komplett var overlegen på pris. I dag er siturasjonen HELT en annen. men det henger igjen hos visste som ikke handler så mye hardware, at de holder seg til det samme gamle. Og likt fortelles videre, samt at komplett har fått etablert seg godt med butikker osv. Hvorfor endre på noe som funker for meg? Jeg har handlet ALTFOR mye på Komplett.no (men ikke nok til å få et "ekstra god kunde"-stempel tror jeg) og av de 5-6-7 retur/servicesakene jeg har opplevd, har Komplett.no opptredd proffesjonelt og raskt. Videre er IKKE Komplett, Komplett.no og Komplett-butikkene det samme! Komplett = Konsernet. Her under her finner vi Komplett.no og Norek Komplett.no = Websjappa Komplett-butikkene = egeneide butikker som selger varer under et franchise(eller hvordan man staver det dumme ordet ). De eies av selvstendige personer, men kjøper inn fra Komplett(eller Norek) og selger under Komplett-navnet. Samme som Elkjøp X er egeneid og Elkjøp Stormarked X eies av Elkjøp Norge ASA. De to bitene har ikke noe mer med hverandre enn felles annonser, felles grossist og felles logo. Moralen er da: Komplett.no har INGENTING med Komplett-butikkene å gjøre. Servicen er derimot møkk, nesten like katastrofal som ITbutikken sin. Noen som handler veldig mye er uenige i dette i nyere tid. Dette fordi komplett har begynt å merke pakkene sine etter prioritering. De som handler mye (endel av de her inne bl.a) blir satt et klistremerke på og prioritert i saksbehandlingen. Alle kunder fortjener nemlig ikke samme service hos komplett... KOMPLETT? NEI TAKK, HELLER STYKKEVIS OG DELT Som nevnt tidligere i tråden, bør du ha litt heavy-duty du har litt beviser på dette. I motsatt fall burde du seriøst vurdere hva du skriver. Greit nok at du er sint pga. evt. behandlig du har opplevd, MEN en utsagn uten beviser/underbygging er bare en løs påstand. Og løse påstander er i bunn og grunn bare piss inntil de er underbygget/bevist. Faktisk kan de også være injurierende => straffbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå