Singularitet Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Som oversikten sier så er ikke Norton 360 synlig på oppgavelinja, er den da tilstede og gjør jobben sin? Er ikke noe synlig ikon noe sted på oppgavelinja, selv om jeg utvider den til å vise alt... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hva sier Norton selv? Når du åpner programmet bør du se om de ulike 'programmene' er aktive eller ikke. Vil tro at du under innstillinger etc. kan sette at Norton skal vises i systemfeltet. Endret 9. juli 2008 av norbat Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Kan ikke se at jeg har noe valgmulighet for å se om jeg kan velge å se eller ikke se det i oppgavelinja. Det enkleste er vel å se om man ser det i oppgavebehandling. Er ikke sikker på hva som er riktig prosessnavn på Norton 360? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Når du har åpnet Norton 360, vil jeg tro at du kan se om de ulike programmene (antivirus, antispam etc....) er aktiv eller deaktivert. Står det at de er aktive, så vil jeg mene at de nettopp er det. Hvorfor du ikke har icon for programmet i systemfeltet, vet jeg i farte ikke, men det burde være noen innstillinger i programmet du kan sette. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmmm. jeg får prøve noen secutity scans på nett, da ser man jo om brannmur og slikt virker.. Er bare så vant til at ikonet er der etter flere år med NIS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå