Gjest Guest_Gin_* Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei:) Jeg er en gutt på 16 år, snart 17. Jeg har det siste året hatt mye utvikling, hår rundt penis, og i ansiktet osv. I begynnelsen når jeg onanerte kom det bare blank veske ut, men nå er den mer hvit og slimaktig... Jeg har enda ikke fått hår under armene, men jeg lurer på om jeg kan ha sex for det om, har en penis på 13-14cm... Takker for alle svar og tips:) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvis du kan onanere kan du vel ha sex. Det viktigste er at det er godt og ikke vondt, husk på det da. Lenke til kommentar
Akolo Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Altså, du kan ha sex når som helst. Det vil si bare du får penisen opp Så du er mer enn klar. Remember protection Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Huhei, det skal nok gå greit. Så lenge du klarer å få en ereksjon klarer du å ha sex. Husk gummi. 8D Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Første gangen vil nok være mer.. interresant og pinlig enn deilig, mm du har mye flaks! Men man starter jo likt, om man er 13 eller 18 eller eldre.. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Altså, du kan ha sex når som helst. Det vil si bare du får penisen opp Kan det diskuteres? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Man trenger ikke en penis for a sex Kjøra på med det du har Husk kondomen uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Altså, du kan ha sex når som helst. Det vil si bare du får penisen opp Kan det diskuteres? Nei. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har enda ikke fått hår under armene, men jeg lurer på om jeg kan ha sex for det om Nei, du må jo ha hår under armene for å kunne ha sex... Det vet jo alle... Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har enda ikke fått hår under armene, men jeg lurer på om jeg kan ha sex for det om Nei, du må jo ha hår under armene for å kunne ha sex... Det vet jo alle... haha, ja skulle tatt seg ut å ha sex med en uten hår under armene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg