Christopher Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei Jeg har mange mp3'er som jeg vil få orden på. Jeg vil ha et program som lister id-tagene til alle mp3'ene alfabetisk nedover i en liste, sånn at jeg enkelt og greit kan endre på id tagen. Noen som vet om noen programmer? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg får alt jeg trenger gjennom winamp3.. der kan du forandre på det meste.. men winamp 3.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Tor de fleste mp3 spillere kan dette.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei Jeg har mange mp3'er som jeg vil få orden på. Jeg vil ha et program som lister id-tagene til alle mp3'ene alfabetisk nedover i en liste, sånn at jeg enkelt og greit kan endre på id tagen. Noen som vet om noen programmer? Mp3 Tag-studio gjør det meste av automatiserte tag-oppgaver, ellers er det mange som liker tag & rename, men det har jeg ikke fått prøvd ennå. Tag-studio kan ihvertfall anbefales på det varmeste. AtW Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Nå forstod eg ikkje ganske kva du var ute etter, men dersom du har heile CD-ar i MP3-format, med rotete namn og ID3-taggar, kan du bruka PsychicMP3 til å gi filene nye namn og ID3-taggar. Den store fordelen med dette programmet, er at det bruker CDDB til å finna rette namn på songane/platene, og du kan tilpassa namna akkurat slik du vil ha dei. Absolutt eit bra program, etter mi meining. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 atwindsor: fy faen det programmet funka bra, takk, Takk, TAkk, TAKk, TAKK!!! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 atwindsor: fy skitt det programmet funka bra, takk, Takk, TAkk, TAKk, TAKK!!! Hehe, ikke noe problem. Alltid koselig med positiv feedback AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå