Hopperesque Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Skal sjekke ut denne til helgen. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har nå sett første episode og syns det var meget gjennomført og kommer nok til å følge med denne serien. All tho det ikke var noe skyting eller action så langt så var episoden litt morsom Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Gjennomført, som alt annet fra HBO. Er ikke så veldig glad i filmer og serier som omhandler krig, men jeg tror denne miniserien helt klart har potensiale. Første episoden hadde litt for mye macho bullshit for min smak. Selvfølgelig realistisk, men trettende i lengden. Det som virkelig blir interessant er å se soldatene i tøffe krigsituasjoner, gjerne slike hvor de står overfor moralske og etiske dilemmaer. Endret 19. juli 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Første episoden var helt grei, husker også at den første band of brothers episoden var litt tam. Neste episode kommer i morgen digget han "godfather" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg like Over There veldig godt, er dette noe i samme duren eller? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Så nettopp 2. episode. Litt mer action denne gangen. Er ikke sikker på om jeg likte kameraposisjonen og filmtekniken under fightene, men det var ikke så aller verst. Begyner å bli mer kjent med de forskjellige folkene, noe som er kult. Dessuten ser vi den siden av krigen som media kanskje ikke har dekket nok under/etter krigen. Alt i alt virker det som serien blir bra, men den har mye å gå på i forhold til BoB, syntes i hvertfall jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Bra episode igjen må jeg si. Litt mer action denne gangen, gleder meg til neste. Edit: Enig med Camron, har litt å gå på i forhold til BoB, men synes absolutt ikke denne serien gjør seg bort foreløpig. Endret 21. juli 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Venter fortsatt på 720p versjonen jeg Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Venter fortsatt på 720p versjonen jeg Du er ikke den eneste ^^ Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Venter fortsatt på 720p versjonen jeg Du er ikke den eneste ^^ I'll third that Men klarte ikke vente lengre, og måtte se episoden. Liker hvordan tempoet tar seg gradvis opp fra første episode. Blir spennende å se hvordan det går. Selve invasjonen tok ikke mere enn 3 uker hvis jeg husker riktig. Lurer på om vi bare følger dem de 3 ukene, eller blir med dem etter invasjonen. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Venter selv på 720p versjonen og Når kommer vanligvis HD versjon av serien ut? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Venter selv på 720p versjonen og Når kommer vanligvis HD versjon av serien ut? Bruker og komme dagen etter vanlig versjon, så kanskje i løpet av dagen Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Bruker og komme dagen etter vanlig versjon, så kanskje i løpet av dagen For alle serier pleier 720p versjonen å komme på samme tid som xvid versjonen, vet ikke hvorfor det er annerledes med denne... edit: Og der var den komt Endret 22. juli 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Venter fortsatt på 720p versjonen jeg Du er ikke den eneste ^^ I'll third that Men klarte ikke vente lengre, og måtte se episoden. Liker hvordan tempoet tar seg gradvis opp fra første episode. Blir spennende å se hvordan det går. Selve invasjonen tok ikke mere enn 3 uker hvis jeg husker riktig. Lurer på om vi bare følger dem de 3 ukene, eller blir med dem etter invasjonen. Det er vel bare 7 episoder (?) så tipper nå det blir bare invasjonen. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det står på den offisielle siden, vi følger dem i 40 dager. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 720? Må dere gi dere...er 1080 som gjelder. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nei 720 er akkurat passe bra! Angående episoden så var den helt grei, av samme kvalitet som første episoden. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 720? Må dere gi dere...er 1080 som gjelder. Det kommer sjelden 1080i/p releaser av serier Noen ganger finner man RAW Transport Streamen på usenet, men det går vanligvis en stund før det skjer, hvis det skjer i det hele tatt... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Liker denne serien ganske godt. Blir en blanding av Jarhead og BoB. Kampscenene var ikke noe å klage over for min del. Var rimelig oppspent når skytingen startet, akkurat som i Band of Brothers. Blir vel en vanesak igjen tror jeg. Er denne serien basert på sanne historier som i BoB? Ekte folk og situasjoner? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er en sann historie, ja. Noen av soldatene spiller til og med seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå