Gå til innhold

Generation Kill - Ny TV-serie fra The Wire-skaperne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjennomført, som alt annet fra HBO. Er ikke så veldig glad i filmer og serier som omhandler krig, men jeg tror denne miniserien helt klart har potensiale. Første episoden hadde litt for mye macho bullshit for min smak. Selvfølgelig realistisk, men trettende i lengden. Det som virkelig blir interessant er å se soldatene i tøffe krigsituasjoner, gjerne slike hvor de står overfor moralske og etiske dilemmaer.

Endret av コンピューター・ワールド
Lenke til kommentar

Så nettopp 2. episode.

Litt mer action denne gangen. Er ikke sikker på om jeg likte kameraposisjonen og filmtekniken under fightene, men det var ikke så aller verst. Begyner å bli mer kjent med de forskjellige folkene, noe som er kult. Dessuten ser vi den siden av krigen som media kanskje ikke har dekket nok under/etter krigen. Alt i alt virker det som serien blir bra, men den har mye å gå på i forhold til BoB, syntes i hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Venter fortsatt på 720p versjonen jeg :p

Du er ikke den eneste ^^ :D

I'll third that :p

Men klarte ikke vente lengre, og måtte se episoden.

Liker hvordan tempoet tar seg gradvis opp fra første episode. Blir spennende å se hvordan det går. Selve invasjonen tok ikke mere enn 3 uker hvis jeg husker riktig. Lurer på om vi bare følger dem de 3 ukene, eller blir med dem etter invasjonen.

Lenke til kommentar
Bruker og komme dagen etter vanlig versjon, så kanskje i løpet av dagen :)

For alle serier pleier 720p versjonen å komme på samme tid som xvid versjonen, vet ikke hvorfor det er annerledes med denne...

edit: Og der var den komt :)

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar
Venter fortsatt på 720p versjonen jeg :p

Du er ikke den eneste ^^ :D

I'll third that :p

Men klarte ikke vente lengre, og måtte se episoden.

Liker hvordan tempoet tar seg gradvis opp fra første episode. Blir spennende å se hvordan det går. Selve invasjonen tok ikke mere enn 3 uker hvis jeg husker riktig. Lurer på om vi bare følger dem de 3 ukene, eller blir med dem etter invasjonen.

Det er vel bare 7 episoder (?) så tipper nå det blir bare invasjonen.

Lenke til kommentar

Liker denne serien ganske godt. Blir en blanding av Jarhead og BoB. Kampscenene var ikke noe å klage over for min del. Var rimelig oppspent når skytingen startet, akkurat som i Band of Brothers. Blir vel en vanesak igjen tror jeg. Er denne serien basert på sanne historier som i BoB? Ekte folk og situasjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...