Gå til innhold

Generation Kill - Ny TV-serie fra The Wire-skaperne

Anbefalte innlegg

Synes episoden var veldig bra jeg. Ikke at jeg veit så mye om det, men virker som den skildrer krigen på en realistisk og tro måte, uten at det bare er skyting og blod hele veien, selv om vi sikkert får en del av det etterhvert også. Har troa på denne serien!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Driver å laster ned sesong 2 av Sopranos nå også, så vil nok ikke sulte noe særlig på serier fremover :)

HYSJ, ikke pirat snakk her på forumet !

:tease:

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
den skildrer krigen på en realistisk og tro måte, uten at det bare er skyting og blod hele veien, selv om vi sikkert får en del av det etterhvert også.

Men når det først skjer, så vil vi faktisk give a damn! Tror vi vil merke veldig godt etter hvert at det er skaperen av The Wire som står bak her.

Lenke til kommentar
HYSJ, ikke pirat snakk her på forumet !

Åja, det er jo sant. Ingen av dere som laster ned denne serien (som ikke er å finne på dvd) :no:

plukket opp sopranos season 1,2,3,4 og 5 på rema forleden jeg. 199 pr box

Så den finnes nok hvis du leter :)

ontopic: jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om generation kill ep 1. Hadde store forventninger til den, og ble nok litt skuffet

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar
Bør jeg sjekke ut Band of Brothers også?

JA!

Den miniserien er helt utrolig bra.

Veldig anbefalt, sitter å ser på serien nå faktisk, kommet til ep9 :)

Og ontopic, første ep av generation kill var ikke noe som fikk meg til å klistre meg til stolen for å si det sånn, men jeg skal se noen flere episoder før jeg slutter å se det ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...