Crom92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei! Har akkurat formatert til vista ultimate 64bit, etter å ha brukt pc'n en stund forsvinner plutselig den ene harddisken. Når jeg skrur av og på pc'n igjen er den der men forsvinner etter en stund, har søkt igjennom med antivirus program men fant ikke noe.Harddisken er ca 2 år gammel, jeg har også prøvd å sette i kabler på nytt. Lenke til kommentar
Sandland Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 tok du ut og inn kablene? eller byttet du kabler? kan være de er litt dårlige Lenke til kommentar
Yitzak Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Uten at jeg vet helt hva det kan være, siden informasjonen her er litt "tynn". Så ville jeg tippe på at det var varmen i harddisken som gjør at den "forsvinner" fra operativsystemet. DVS at harddisken blir for varm. I noen tilfeller kan det være selve kontakten mellom kabel og harddisk som er litt dårlig.. Men jeg ville nok her gitt et "stalltips" at harddisken blir for varm. Forslag: La harddisken være på utsiden av kabinettet,(hvis kabler osv er lange nok) sånn at ikke harddisken blir så varm. Om dette fungerer så er det ganske så sikkert varmen som gjør at harddisken din forsvinner fra operativsystemet.. Det du må gjøre da er å kjøpe sånne harddisk vifter som monteres under harddisken.. (fåes på ClasOhlson, Datakjeden, og noen andre steder..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå