Olis68 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hva er normal/max tempratur på en AMD Athlon 64 X2 5600+? Når jeg åpner speedfan er tempen på 55-60 C når jeg spiller CS. Er det for høyt? SS: http://tinypic.com/view.php?pic=30jk0gk&s=4 Endret 9. juli 2008 av Olis68 Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Høres helt greit ut, tatt i betraktning viss du bruker standarviften som følger med. Har en 4200+ som ligger på rund 50 grader under load. Lenke til kommentar
Olis68 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Høres helt greit ut, tatt i betraktning viss du bruker standarviften som følger med. Har en 4200+ som ligger på rund 50 grader under load. Jeg bruker vifta som følger med. Hva betyr under load? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Under load er når du belaster alle kjernene i prosessoren fullt. Selv fikk jeg ganske høye temperaturer med standard viften som fulgte med, så hadde byttet den hvis jeg var deg Finnes mange gode vifter til en rimelig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå