Mirann Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har du fått vite resultatet allereie? =o Uansett, gratulerer Ja, fikk det i dag! Kanskje fordi det er et lokalt opptak? Takk takk Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg kom inn på to ting på samme skolen. (Begge valgene) Skjønner ikke helt hvordan det går an men. Hvordan fikk du vite det? Edit; fikk du brev eller via SO??? Endret 17. juli 2008 av MyoK Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvordan fikk du vite det? Edit; fikk du brev eller via SO??? Fikk to brev fra høgskolen. Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 20 Juli e jo på søndag. Håpe vi får vite det allerede i mårra(fredag) før helga... e skikkelig spent. Har søkt NHH me 59,2 konkuransepoeng Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det ringte nettopp en student fra Trondheim som sa at jeg var kommet inn. Jeg trodde ikke det var klart før 20. juli. Men, men. Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 åssen fikk han vite det? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Han er en student som går på linjen jeg kom inn på, og har som oppgave å ringe rundt og spørre om folk har spørsmål om studiet. Sikkert noe liknende som stud.ass. Har sikkert fått utdelt en liste over noen av de som kom inn på årets kull. Jeg kjenner han ikke og har aldri snakket med han før, bare så det er sagt. Endret 17. juli 2008 av endrebjo Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Okey, gratulerer så mye! Håper som sagt at æ får vite svaret iløpet av mårradagen (A) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har søkt på siv.øk. på Uia. Hadde kommet så vidt inn i fjor, håper det gjelder i år også.. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det noen som har søkt på medisinstudiet og som har blitt oppringt? Nå er det ikke lenge til vi får svar da. Men tror dere samordnaopptak legger ut svarene klokka 00:00 eller kanskje senere på dagen? Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 tror nok du får mail fra skolen du kom inn på først Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Men hvis vi ikke kommer inn på førsteønsket, da blir vi vel automatisk tatt med i konkurransen om å komme inn på andreønsket med de som hadde det på førsteønsket? Lenke til kommentar
kbogart Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Men hvis vi ikke kommer inn på førsteønsket, da blir vi vel automatisk tatt med i konkurransen om å komme inn på andreønsket med de som hadde det på førsteønsket? Stemmer det... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Men hvis vi ikke kommer inn på førsteønsket, da blir vi vel automatisk tatt med i konkurransen om å komme inn på andreønsket med de som hadde det på førsteønsket? Stemmer det... ok, bra Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Husker at når jeg var innom SO for et par år siden så var svaret klart på SO noen dager før bestemt dato. SÅ det skader jo faktisk ikke å logge inn å sjekke. Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Husker at når jeg var innom SO for et par år siden så var svaret klart på SO noen dager før bestemt dato. SÅ det skader jo faktisk ikke å logge inn å sjekke. Gidder noen legge ut inntakskravene til medisin når de kommer? Blir spennende å se om de fortsetter oppover Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvorfor er det så mange av dere som vil studere medisin? Lenke til kommentar
ingosr Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei! Fikk også beskjed i dag om at jeg var kommet inn på sivilingeniørstudiet på ntnu. Var litt skuffet fordi jeg hadde søkt medisin i bergen på første plass. Jeg har 62,8 poeng, altså 0,5 poeng over grensen i fjor som var 62,3. Fikk forhåpninger tidligere i vår da jeg fikk brev fra UiB om at søkertallene tilsa at snittet ikke kom til å endre seg noe særlig.... Lenke til kommentar
cira11 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Står svarene på SO? Lenke til kommentar
ingosr Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nei. Jeg fikk bare en telefon fra ntnu om at jeg var kommet inn der. Det betyr at jeg ikke har kommet inn på ønskene over. Ingenting var offentliggjort på SO sist jeg skjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå