Gå til innhold

GPS på iPhone 3G og HTC Diamond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det jeg lurer på er når jeg bruker GPS, brukes det da data trafikk? 20 - + for 1 MB gjør det da ikke særlig billig å bruke

Googlemaps koster penger å bruke siden det stadig henterinn kart informasjon til deg.

Men TOMTOM, iGO og andre GPS program som har kartene liggende er heeeelt gratis å bruke.

Endret av DiemetriX
Lenke til kommentar

Dette lurer jeg også på, og noen kan kanskje svare nå som iPhonen er lansert: Hvis jeg bruker gps på iPhonen med google maps i en time, og forflytter meg hele tiden. Hvor mye data blir da lastet ned og opp som følge av dette?

Lenke til kommentar
Glad jeg skal kjøpe meg HTC Touch Diamond og laste inn TomTom til den :) Gratis GPS o.O Men koster det ikke noe å "finne min possisjon" via noe nett greier selv om karta ligger inne på mobilen?

det koster ingen ting å finne possisjonen med tomtom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Er det Tomtom mobile 6 eller 7 jeg bør kjøpe, og hva koster denne pakken? Ser meg bortimot avhengig av det programmet.

Lenke til kommentar

Htc Diamond bruker TomTom 7 Windows mobile. Selve programmet er gratis å laste ned, mens kartene koster penger. (Du får med et stk kart, foreksempel Oslo)

kewell79: jeg har testet å bruke google maps (gps) på iphone fra Drammen til Oslo. Da brukte den cirka 2-3 MB. Dvs veldig dyre priser! Vanlig takst er vel 5kr pr MB.

Men nå har jo telenavn bekreftet at de skal komme med et program til iphone, så det blir veldig bra!

www.telenav.com

Jeg har testet GPS på HTC Diamond, og jeg er imponert over Tomtom på windowsmobiler, MEN det blir altfor liten skjerm, mener jeg. Blir ikke optimalt, hvis man skal kunne følge med på veien!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...