kewell79 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det jeg lurer på er når jeg bruker GPS, brukes det da data trafikk? 20 - + for 1 MB gjør det da ikke særlig billig å bruke Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) det jeg lurer på er når jeg bruker GPS, brukes det da data trafikk? 20 - + for 1 MB gjør det da ikke særlig billig å bruke Googlemaps koster penger å bruke siden det stadig henterinn kart informasjon til deg. Men TOMTOM, iGO og andre GPS program som har kartene liggende er heeeelt gratis å bruke. Endret 9. juli 2008 av DiemetriX Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 googlemaps heter inn informasjon selv om jeg ikke ønsker det? Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 googlemaps heter inn informasjon selv om jeg ikke ønsker det? jepp Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 iPhone har vel bare googlemaps for øyeblikket også Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 har dere peiling på hva sånn ca det da vil koste pr gang jeg bruker GPS med googlemaps? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dette lurer jeg også på, og noen kan kanskje svare nå som iPhonen er lansert: Hvis jeg bruker gps på iPhonen med google maps i en time, og forflytter meg hele tiden. Hvor mye data blir da lastet ned og opp som følge av dette? Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Glad jeg skal kjøpe meg HTC Touch Diamond og laste inn TomTom til den Gratis GPS o.O Men koster det ikke noe å "finne min possisjon" via noe nett greier selv om karta ligger inne på mobilen? Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Glad jeg skal kjøpe meg HTC Touch Diamond og laste inn TomTom til den Gratis GPS o.O Men koster det ikke noe å "finne min possisjon" via noe nett greier selv om karta ligger inne på mobilen? det koster ingen ting å finne possisjonen med tomtom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er det Tomtom mobile 6 eller 7 jeg bør kjøpe, og hva koster denne pakken? Ser meg bortimot avhengig av det programmet. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Htc Diamond bruker TomTom 7 Windows mobile. Selve programmet er gratis å laste ned, mens kartene koster penger. (Du får med et stk kart, foreksempel Oslo) kewell79: jeg har testet å bruke google maps (gps) på iphone fra Drammen til Oslo. Da brukte den cirka 2-3 MB. Dvs veldig dyre priser! Vanlig takst er vel 5kr pr MB. Men nå har jo telenavn bekreftet at de skal komme med et program til iphone, så det blir veldig bra! www.telenav.com Jeg har testet GPS på HTC Diamond, og jeg er imponert over Tomtom på windowsmobiler, MEN det blir altfor liten skjerm, mener jeg. Blir ikke optimalt, hvis man skal kunne følge med på veien! Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Har Tom Tom Navigator 7 på min. betalte 308kr for kart over scandinavia.fungerer utmerket, får opp POI's(interessepunkter:hotell,fotobokser,bensinstasjoner etc..) Endret 19. juli 2008 av fjertbert Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 TomtTom Nav7 for Diamond : ca 480,- for Western Europe. Er visstnok 30% sale fram til 30.Juli Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har kjørt rundt med Diamond og TomTom7, synes overhodet ikke det blir for smått. -s Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kan noen fortelle meg hvor jeg får lastet ned tomtom 7? kart kjøper jeg via home Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 TomtTom Nav7 for Diamond : ca 480,- for Western Europe. Er visstnok 30% sale fram til 30.Juli i hvilken nettbutikk er det salg i på TomTom Nav7? og kan man bruke TomTom Nav7 på iPhone 3G? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå