Rice Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Heisann, jeg har lyst å ta bilde av traffiken om kvelden ( når det er mørk) med lang lukkertid, slik at du kan se strekene etter billysene osv på bilde, men jeg vet ikke hvordan jeg setter kameraet til å ha lang lukkertid. Det er foreldrene mine sitt kamera, det er ett sony a100. Fint om dere kan svare kjapp iom det er kveld her nå, er i asia xD På forhånd takk! MVH RICE!!! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vel; bruk stativ, ISO-100 og så den modusen som gjør at du velger lukkertid. Velg alt over 1 sek. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 den modusen som gjør at du velger lukkertid. Det er vel "S" på programhjulet til Sony? Eller er det Tv? Lenke til kommentar
Rice Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 hmm, får det ikke til. Jeg valgte iso og trykket i midten av hjulet og fikk opp "iso/zone matching" menyen og valgte 1600, men det gjør ikke at lukkertiden blir lengre, bilde blir bare dårlig.. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) hmm, får det ikke til. Jeg valgte iso og trykket i midten av hjulet og fikk opp "iso/zone matching" menyen og valgte 1600, men det gjør ikke at lukkertiden blir lengre, bilde blir bare dårlig.. ISO 100 skal du velge. Har du iso 1600 får mer støy og mye kortere lukkertid. Det blir det motsatte av det du vil ha. Endret 9. juli 2008 av Mr_Sunde Lenke til kommentar
Rice Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 hmm, får det ikke til. Jeg valgte iso og trykket i midten av hjulet og fikk opp "iso/zone matching" menyen og valgte 1600, men det gjør ikke at lukkertiden blir lengre, bilde blir bare dårlig.. ISO 100 skal du velge. Har du iso 1600 får mer støy og mye kortere lukkertid. Det blir det motsatte av det du vil ha. woho! sweet, takk! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå