Laland Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Microsoft Games' Creative Director tar oss med på en rundtur i Showdown Town, og vi får også se litt ifra (hva jeg tipper er) den første banen! Ti minutter totalt! Artikkel om nevnte videoer http://xbox360.ign.com/articles/886/886432p1.html Videoene; (respektivt på i overkant av 5 og 4 min) http://xbox360.ign.com/dor/objects/15334/b...mentary_p1.html http://xbox360.ign.com/dor/objects/15334/b...mentary_p2.html Er du IGN insider kan du laste ned HD versjon, kan se om jeg finner en plass å laste dem opp. Edit: Den første gangen vi får se heltene våre. (legg merke til den alltid gode humoren) Endret 9. juli 2008 av Laland Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Haha så genial humor!! Håper dette spillet blir bra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm.. her høres det nesten ut som om de nevner en motion kontroll! Spol til fire minutter ut i den første filmen og hør hva han sier da. (Banjo er på en kran.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dette spillet så veldig pent ut, herlig å se et skikkelig fargeriktg spill igjen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ser faktisk ut som de ikke ødelegger serien helt! Ken Lobb har blitt gammel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 IGN har slengt opp ganske mange bilder nå, og jeg bare måtte gi det her litt oppmerksomhet..! Se hvordan det går fra idyllisk til smått creepy iløpet av ikke mange pixlene! Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Synes det er fryktelig synd at de har tatt helt av med bygge-konseptet, det er ikke noe igjen av det gamle plattform-gameplayet som var i de tidligere. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Synes det er fryktelig synd at de har tatt helt av med bygge-konseptet, det er ikke noe igjen av det gamle plattform-gameplayet som var i de tidligere. De sa for noen uker siden at de fremdeles har en viss del platforming. Viser jo en del fra det i den første filmen her også. Litt off topic, men må bare poste denne perlen: Banjo Threeie (Flash) Endret 9. juli 2008 av Lande Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Så veldig lovende ut dette! De forrige Banjo-spillene var fantastiske når de kom ut. Får håpe det blir litt mer plattform-elementer enn det som ble vist i disse filmene Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 litt skeptisk, men ja ser bra ut ! likte 1ern og 2ern veldig godt, håper de kan nå samme høyde ! Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes jeg så gruntilda i Showdown Town Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Var skeptisk til dette spillet, men nå syns jeg faktisk at det så veldig morsomt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå