dsafd Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hei.. Hvile butikker i Sverige finns det HorsePower? Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvis du ikke finner det så vil jeg anbefale Supercharge. Har to kamerater som brukte før horsepower og gikk over til supercharge og synes det var mye bedre. Har aldri brukt horsepower så kan ikke sammenligne. Bare velg den orange (appelsin). Den grape er så syrlig at jeg måtte rett på do etter jeg hadde brukt den. Den appelsin smaker omtrent som appelsinjuice. Supercharge har de ihvertfall på nordbysenteret i svinesund. Kjøpte nettopp inn forrige uke. Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Hvis du ikke finner det så vil jeg anbefale Supercharge. Har to kamerater som brukte før horsepower og gikk over til supercharge og synes det var mye bedre. Har aldri brukt horsepower så kan ikke sammenligne. Bare velg den orange (appelsin). Den grape er så syrlig at jeg måtte rett på do etter jeg hadde brukt den. Den appelsin smaker omtrent som appelsinjuice. Supercharge har de ihvertfall på nordbysenteret i svinesund. Kjøpte nettopp inn forrige uke. okey, selger de slike kreatin i Danmark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå