OnetroM Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jeg bytter kabinett nå, så da tenkte jeg å kline til med ny PSU. Systemet idag trekker i følge to PSU-kalkulatorer mellom 350-400W, så jeg tenkte å legge meg på 500W++. Kommer nok aldri til å kjøre noe crossfire eller super high-end GPU, så det bør vel holde. Spørsmålet er i alle fall hvilken PSU jeg bør ha. Jeg ønsker en stillegående og helst modulær. Prisen bør havne på ca 1000+- Har kikket litt på MIST, men har lest endel om dårlige kondensatorer, så de er jeg ikke så hypp på lengre. Sitter vel igjen med Corsair HX 520W eller større Antec Neopower 650W(bra pris) Thermaltake Toughpower 750W Zalman har en semimodulær som kanskje også er et alternativ ZM600-HP Vi har vel også Xilence, men det er kun SHG som selger. Aldri hørt om. Vet ikke om de modulære kontakene går om hverandre, så det bør i så fall være et godt argument hvis tilgjengeligheten på supplering er god. Er det noen av disse som jeg bør holde meg unna eller er de gode alle som en? edit: Litt stille her på forumet i sommer Valget falt på en Thermaltake Toughpower 750W med Cable Management. Endret 10. juli 2008 av Mozze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå