Gå til innhold

USB 2.0

Anbefalte innlegg

Jeg har Logitech mx300 og logitech internet navigator. begge står på hver sin PS/2-port (vanlig) jeg har også usb 2.0 på hovedkortet og jeg lurer på om det er noe vits i å koble tastatur og mus i usb 2.0 ingangene?

blir det bedre da eller er det det samme som å ha de i PS/2-port ? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Musen kan du derimot gjerne sette i den ene USB-porten. Mange som mener at den flyter jevnere over skjermen da. Selv skal jeg ikke påstå noe..

MX300 bruker forøverig den nye MX-motoren til Logitech som skal sørge for at du får en raskere og mer presis avlesning av underlaget. Prøv å sett den på USBen, og bestem selv hva du synes virker best.

Lenke til kommentar

Bare bruk usb, det er raskest (som det er blitt sagt før)

Har personelig en relativt gammel logitech mouseman wheel, men er selfølgelig fri for usb porter (skriver, scanner, vil ha til: mus, tastatur kamera, skriver, og scanner) :(

Lenke til kommentar

La oss rett og slett si at det er en grunn til at musa er basert på en usb utgang, ok? Det er for å utnytte det hele potensiale når det gjelder følsomheten på musen, usb 1.1/2.0 gir ren og helt perfekt flyt for det er det musen er laget for. Å sette musen på P/S2 resulterer til dårligere flyt og musen blir "ustabil", årsaken er at P/S2 er tregere enn USB1.1/2.0.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...