Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bivirkning av Cerazette, jenter?

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Går på Cerazette (Ceracette?, og har gjort det en stund. Hadde et opphold på en del mnd for en stund siden, og har brukt dem nå i ca 3 mnd igjen.

Problemet er at jeg har fått så mye nupper/kviser/klumper på nakken/skuldrene! Ikke ekstremt ekstremt, men nok til at det er passe ukult.

Noen her som bruker samma pillene som har hatt det samme? Kan helst ikke bruke vanlige p-piller, da faren min har hatt hjerneslag. Jeg er testet for om jeg har genet som gjør piller farlig for meg og jeg har det ikke, men i tilfelle så bruker jeg da ikke vanlig p-piller. Lurer på å bytte til stav i armen, men har det samme bivirkninger?

Edit: Jeg er ikke lege og kan ikke diagnostisere meg selv og si det er pillene sin skyld. Det er verre i perioder, så blir det greiere igjen, og så kanskje det blir veldig ille igjen. Men lurer på om det KAN ha noe å gjøre med det, og evt. erfaringer.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går på Cerazette (Ceracette?, og har gjort det en stund. Hadde et opphold på en del mnd for en stund siden, og har brukt dem nå i ca 3 mnd igjen.

Problemet er at jeg har fått så mye nupper/kviser/klumper på nakken/skuldrene! Ikke ekstremt ekstremt, men nok til

Har dette skjedd før? Eller kom de etter du stoppet, så begynte igjen?

Lenke til kommentar
Vet du hva? Det har jeg også fått! Ikke i ekstreme mengder, men som du sier, nok til at det ikke er spesielt kult. Tror det går over etter en stund dog. Sånn rent ellers jeg er megafornøyd.

Jeg dette tilfellet for deg og: Har brukt - sluttet - begynte igjen?

Lenke til kommentar

Julie:

Det er vanlig hos jenter som "brukte, stoppet og begynte igjen,".