kingkop Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hallo! Jeg lurer på om dere bruker å oppdatere BIOS når dere bygger ny PC? Er det andre ting som kan være lurt å oppdatere med det samme.. drivere til hovedkort, skjermkort osv?? Jeg skal hente de siste delene til en ny PC på posten i dag, så det blir mekking i kveld Ha en fin Lørdag! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg pleier alltid å ha de nyeste versjonene av drivere, BIOS og Firmware. Liker å oppdatere PC'n min Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Nei, bios'en oppdaterer eg kun om eg må legge til støtte for større cpu eller harddisk, eller om det er mye fix. Driverne til brikkesettet og skjermkortet er mye viktigere å oppdatere + windows. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Bios kan være farlig å oppdatere går det skeis så er hk rævkjørt og du må sende det til rep om du ikke har et identisk et og ønsker å prøve å fikse det selv (er en risk her også) Så bare oppdater om det er nødvendig, ikke bruk beta versjoner, og til slutt LES MANUALEN!!! (den er jo bare på et par sider...) Men du kan jo oppdatere nå fordi det sikkert har kommet en del viktige fixer i det siste, vet at med asus kan du oppdatere fra windows Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Bios kan være farlig å oppdatere går det skeis så er hk rævkjørt og du må sende det til rep om du ikke har et identisk et og ønsker å prøve å fikse det selv (er en risk her også) I mitt tilfelle så har jeg et Gigabyte hovedkort med Dual BIOS, slik at det er tilnærmet umulig å drepe hovedkort hvis det skulle skje noe under "flashingen". Genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå