SolidSnatch Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ok jeg skal nå bestille meg en asus EEE ettersom komplett.no ikke fikk den på lager i dag og jeg finner ingen maskin med fornuftig pris på finn.no Hvor bør jeg bestille den? Jeg vil helst ha en butikk eller selger som vil merke pakken med "gift" og sette ned verdien for og slippe moms og dritt.. Takk for svar. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Jeg vil helst ha en butikk eller selger som vil merke pakken med "gift" og sette ned verdien for og slippe moms og dritt.." ------------ Ingen seriøse bedrifter gjør dette håper jeg... Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg vil helst ha en butikk eller selger som vil merke pakken med "gift" og sette ned verdien for og slippe moms og dritt.. Takk for svar. Tollen tar ikke hensyn til pakker som er merket Gift, dersom de er sendt fra en bedrift. Hvorfor ikke bare bestille fra en av de norske butikkene? Er vel ikke så alt for lenge til disse maskinene dukker opp. Lenke til kommentar
SolidSnatch Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Jeg gjorde egentlig det, men de forandrer datoen hele tiden. Og klarer aldri og si noe sikkert i det hele tatt... jeg vil ha en NÅ. Jo, mange bedrifter gjør dette. Hvorfor tror du videogamesplus.ca er så populært feks? de sender express med dhl, merker pakken som leke eller gift med en verdi på 20dollar. Kjøpt meg PS3 og div derfra. Endret 9. juli 2008 av SolidSnatch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå