Supermario911 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei Vurderer å kjøpe meg LG KU990 men har ikke bestemt meg helt... Hva slags er erfaringer (positive og negative) har dere som har den hatt med telefonen?? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ville anbefale deg å lese litt her Jeg er godt fornøyd til nå, og har ikke hatt noe å sette fingeren på (såvidt jeg husker). Er positivt overrasket over batteritiden. Lader vel 2-3 ganger i uka. Trodde nesten jeg måtte lade hver dag. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei hei! Eg har hatt lg i ca en måned no og er ganske fornøyd. Oppsettet er litt annerledes enn på vanlige mobiler, men du finner fort ut av det . Og skriving går som en drøm! Er egentlig fornøyd med alt; multimedia, kamera, brukergrensesnitt, men telefonen kunne vært litt mindre låst(endring av snarveier blant annet og skjermsparer). Løper du rundt å tar bilder rundt hele tiden holder desverre ikke batteriet lengre enn ca fire timer, men til vanlig bruk er den kjempe flott Lenke til kommentar
tinyy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg trenger en mobil med BRA kamera, og som er god på SMS/MMS... med smileyer/animasjoner etc... Den må være praktisk og god på huskelapper og til å lagre avtaler/bursdager osv.. Stor skjerm! Har også sett på Nokia N82, men den er kanskje beregnet på den "erfarne" mobilbruker?? Jeg bruker mobil mye, men ikke til veldig avanserte saker. Er LGKu990 noe for meg? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 JA! Den er definitivt noe for deg;D Den er så morsom, denne ku990:p Det er mye gøy som trykkskjerm, godt kamera, trykkskjerm, google maps, "sakte-film-video", vibrering når du trykker på skjermen, trykkskjerm^^ Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Viewty er en konge telefon. Hadde den da den kom ut, og elsket den. Tok masse bilder og mange videoer. Men ulempen var at det var ikke mulig å ha notiser eller merknader på "hovedskjermen". Det er noe jeg er veldig avhenging av, siden jeg er så glemsk. Og skrive sms var en drøm! Gikk kjempe lett, jeg brukte de vanlige tastene, og ikke qwerty tastatur. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå