hitokiri Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Salget er i gang fredag, men kun i noen utvalgte butikker. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kjekt at den blir tilgjengelig på det norske markedet, men jeg personlig kommer nok til å vente til neste år med å kjøpe en Iphone variant da jeg fortsatt venter på et bra svar fra konkurentene. G900 ligger på handlelista mi i alle fall. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Alternative undertitler: Her får du kjøpt Iphone i BUTIKKEN! Her får du kjøpt Iphone i KINA Er sjangsene store for at de blir utsolgt fort da? Har de fått inn mye, og er det mange som skal ha den nye. Og hvor mange har tenkt å bryte abbonementet med en gang. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hørte noe rykter om leveranse på 6000 enheter ved lansering. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Så var iPhone-maset i gang igjen ... Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Så var iPhone-maset i gang igjen ... Og det er jo bare bra. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har NetCom kjøpt ny kontorinnredning til redaksjonen eller noe sånt? Denne massive reklamekampanjen må ha være dyr ... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) For oss som er mektig imponert over iPhone 3G og har tenkt å kjøpe et eksemplar så fort som mulig er det jo flott at det kryr av nyhetsstoff om den for tiden. Bring it on. Endret 9. juli 2008 av Juke Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Denne dingsen finner aldri veien hjem til meg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er helt sinnsykt hvor mye omtale en jævla telefon får i media. Kan sammenlignes med Madeleine saker, hvor all verdens media fokuserer på ei jente, mens alle andre mennesker som blir kidnappet osv, gir de en god faen i. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Er forøvrig også ganske lei Iphone og Apple generelt. Har heller kjøpt Diamond. Endret 9. juli 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
dredg Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm da blir det tidlig opp på fradag da, eller kanskje jeg bare skal legge meg der nede på torsdagskvelden.... Må bare finne ut hva jeg skal gjøre med dette abbonementstullet... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har heller kjøpt Diamond. Angerer du også eller takler du tregheten? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm da blir det tidlig opp på fradag da, eller kanskje jeg bare skal legge meg der nede på torsdagskvelden.... Må bare finne ut hva jeg skal gjøre med dette abbonementstullet... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 noen som vet om denne kommer med forbedret batteri? lader min hver 1-2 dag.. litt kjipt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 noen som vet om denne kommer med forbedret batteri? lader min hver 1-2 dag.. litt kjipt dårligere batteri....det sier jeg selv med 3G og GPS blir sikkert bedre vist du skrur disse av men....... Lenke til kommentar
festuz Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvet noen hva det vil koste??? ????????? Lenke til kommentar
festuz Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har heller kjøpt Diamond. Angerer du også eller takler du tregheten? HELT ENIG!!!!!!!! Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvet noen hva det vil koste??? ????????? Eple sa at den skulle koste $199. Ca 1000 kr, også kommer Netcom til å ha noen syke abonnementspriser!! Lenke til kommentar
festuz Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvet noen hva det vil koste??? ????????? Eple sa at den skulle koste $199. Ca 1000 kr, også kommer Netcom til å ha noen syke abonnementspriser!! ok :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg