EinarEriksen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vi har testet den ultimate alt mulig-laderen. Les mer Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Får vel gratulere med at dere anbefale et produkt som gjør at garanti på mobiltelefon, kamera, mp3 osv osv kan bortfalle. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Den så jo ganske praktisk ut. Men hva om man skal lade to Ipod-er samtidig? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 No can do. Og hva med 2 mini-usb-plugg-ladende dingser da? GPSen og mobilen feks. Nei, jeg ville heller hatt en USB-hub med strømforsyning og små USB-kabler på 7-10 cm. Hvor får jeg tak i slike kabler forresten, har sett noen. Lenke til kommentar
jorgen719 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvor hos expert får man tak i denne? fant den ikke på nett! ringte expert og de visste ingenting.. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjøpte denne fra Movida for en ukes tid siden og den funker strålende. De driver visst og får igang salg av løse plugger også via Expert, sånn at man f.eks kan lade flere like telefoner / iPoder samtidig. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Denne var kjærkommen på soveromsbordet hjemme :-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hvor hos expert får man tak i denne? fant den ikke på nett! ringte expert og de visste ingenting.. Hos Expert skal den være tilgjengelig, men ikke sikkert så mange butikker har det inne enda. (det er hvertfall på lager hos leverandøren i Norge) Endret 9. juli 2008 av datating Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hva med å bruke en vanlig strømsplitter som har alle laderne koblet i. Like enkelt. Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hva med å bruke en vanlig strømsplitter som har alle laderne koblet i. Like enkelt. For ikke snakke om like kompakt og portabelt. Jadda.. Et i og for seg konstruktivt innlegg, men det virker som om greia for halvparten er å kritisere både artikkel og produkt. Blir mer og mer som Dagbladet her, og det er synd, det har tidligere vært mye nyttig å lese i kommentarene. (Jeg skriver dette bare for å øke antallet innlegg.) Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hva med å bruke en vanlig strømsplitter som har alle laderne koblet i. Like enkelt. For ikke snakke om like kompakt og portabelt. Jadda.. Et i og for seg konstruktivt innlegg, men det virker som om greia for halvparten er å kritisere både artikkel og produkt. Blir mer og mer som Dagbladet her, og det er synd, det har tidligere vært mye nyttig å lese i kommentarene. (Jeg skriver dette bare for å øke antallet innlegg.) Den saken er da altfor stor til å være praktisk? Jeg mener oppriktig at et vanlig grenuttak er mer kompakt og portabel. Argumenter gjerne imot meg! Det er du som kommer med ukonstruktiv kritikk (på dagbladaktig vis). Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Disse støtter absolutt alle mobiler" står det i testen. Likevel har jeg meget vanskelig for å se hvordan jeg skal få ladet min telefon i denne ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det beste er jo å gjøre som meg - ikke kjøpe noe som ikke både kan lades og kobles til pc-en ved hjelp av mini/micro-usb-kabel. Så kan propritærkontakthelvetessprederne kjøre custompluggene sine opp der sola aldri skinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg