AfterGlow Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Weaver fortalte nylig at hun godt kunne tenke seg å spille i enda en "Alien"-film. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 For all del, hun er i svært god form til tross for alderen sin og om Ridley en gang i fremtiden vurderer å lage en til, så er det bare å kjøre på kanskje? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Åhh... syns de jevnlig kommer med en kommentar fra henne at hun gjerne vil være med i en film til..men det skjer jo aldri :-( HÅPER det skjer nå... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Etter tragedien Alien4, kan det bare gå oppover iallefall! Likte selv best 1 og 3'en... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Å kalle Alien: Resurrection for en tragedie vitner bare om at man ikke har sett AvP og AvP2 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Å kalle Alien: Resurrection for en tragedie vitner bare om at man ikke har sett AvP og AvP2 Jeg regner ikke AVP med i Alien serien... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Liker Ressurection bedre enn Alien3, som var en gedigen nedtur etter fantastiske Aliens. Sier ja takk til flere Alien filmer Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes serien kan få hvile i fred. Alt for mange filmserier som har fått en eldet "etterpåklatt" i det siste, og det med varierende hell. Men jeg har kjemperespekt for Sigourney Weaver og jeg tror hun ville kunne gjøre en god jobb i enda en film, spørsmålet er bare om den i det hele tatt ville blitt noe i nærheten av den første..? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 synest at vi gjerne kan ha flere alien filmer de filmene er noen av mine favoritter men synest vi godt kan skippe Signourey Weaver. En ny helt trengs imo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Alien er ikke Alien uten Weaver. Blir som om en eller annen jypling skulle ha spilt Indiana Jones i stedet for Ford. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tøffe hun Weaver. Er litt usikker angående Ridley. Virker som han virkelig går inn for å _ikke_ være på kant med oscar-juryen. Først og fremst har han Robin foran seg. Og han begynner å bli et par dager gammel nå, men holder jo seg bra så. Tvi tvi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg