HadHa Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Dersom jeg åpner AOC, winamp, eller et annet program så vil det komme litt "knitring" i headsette. Det gjelder ikke headsette, for har testet flere headsett, og headsettet på flere pcer. Nuvell, det skjer blant annet; Under hele tiden jeg spiller age of conan. dersom jeg spiller av en sang i winamp. Hver gang jeg loader en ny webside i firefox. Dersom jeg nminimerer eller maximerer noe som helst. Viss jeg ruller med rulleknappen. Viss jeg slår av lyden på ting ejg spiller av (feks youtube) kan jeg også høre knitring. Jeg har lyden på 20% - og har prøvd flere nivåer, men uten hell. Lydkortet mitt er intregert i hovedkortet, kan det ha noe med saken å gjøre? Windows vista 64 bit ultimate. Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, Firewire, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16 Om det er noe annen informasjon som trengs, si ifra. Takk for alle svar. -Mvh HadHa Endret 9. juli 2008 av HadHa Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har hatt samme problem på min tidligere PC. Har nå bygget ny og problemet forsvant. Jeg skjønner godt din frustrasjon ettersom denne lyden er UTROLIG irriterende Er ike helt sikker på hva det er, men er hvert å prøve å oppdatere BIOS'en hvis du ikke har gjort det, ettersom du bruker integrert lydkort Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Det er ofte forstyrrelser fra andre komponenter som slår inn på lydkortet. Spesielt om du har et integrert lydkort. Selv bruker jeg et dedikert X-Fi fra Creative og det knitrer også her når jeg/maskinen gjør bestemte ting. Kan være så enkelt som å flytte på PCI-kortet, sette en ferittkjerne på noen ledninger, bruke bedre kabler, flytte på hardware osv. Listen er lang.. Endret 11. juli 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå